• viktualia

    trettonde gången vi gjort det

    Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!

    Välkomna kära trådpolare!!

  • Svar på tråden trettonde gången vi gjort det
  • viktualia

    japp det är en grymt god röra och det var rätt enkelt att åstadkomma själv!

    äsch... om Sverige tävlar vet jag inte ens.. ha ha ha... tv får bara vara lite störande bakgrundsljud... hihihi

    nyfiken fråga: Vet din fru om att du sitter och fnisspladdrar på BT?!

  • mc2

    Jo, lite... :) Men hon vet inte att jag pratar bara med tjejer. Fast det tror jag inte gör ngt.... Hon vet att jg har mest tjejkompisar ändå.

    Hon sitter och gör sin tatuering.

  • mc2

    Det var tomt här ikväll. Fast det var ju mysigt med en kväll på "tu man hand" också.

  • viktualia

    jaaa men man kan ju ha vettigare saker för sig en lördag än att häcka här *garvar* men jag försökte ju härja igår... det gick sådär... jag gav upp after workandet kl 19... galet olikt mig...

    Har bara koll på vad Anne har för sig och jag tror inte att hon tittar in här ikväll.

  • mc2

    Hehe... Undras vad hon gör... *fniss* Har ingen kol på någon ,vilket är rätt skönt det med. :)

  • mc2

    *vettigare* förresten... nä... Jag ätnkte faktist sätta mig och spela lite spel med min fru nu..... Kanske tittar in senare och ser om det lever här.

  • viktualia

    hon är på fest med släkten.. varken mer el mindre spännande än så

    *fniss*

    själv hänger jag på fejjan och läser lite nyheter samtidigt som jag pladdrar här

  • mc2

    Aha, jag som trodde du hade smaskigare insider information än så.... *ler*

    Nu ska jag nanna! Har lite sömn att ta igen. :(
    Hoppas illamåendet ger med sig! Västerbottenosten kanske hjälper till. :) Have it all, du kan bjuda igen en annan gång.

    zzzzZZZZZzzzz

  • MuffinsTönt

    *knack knack*

    Och jag har precis kommit hem från jobbet...! Det hände ngt asdumt idag. En man kom in och ville låna toaletten. Jag tänkte att det gör la inget så han fick. Han var där inne aslänge... Jag tänkte att nu har han säkert skitit ner hela toaletten. När han äntligen hade lämnat restaurangen så gick vi o kollade. Gissa va vi såg... Jo, en ram hängde på snedden, utan tavla o det var jord på o runt toaletten. Jäveln hade gått in i toan och SNOTT vår tavla...!!!! Det var inte ens nån speciell tavla... Gissa om jag kände mig duuum!!!

    Mc - Jag har inte frågat vad som fic khonom bli bi. Eller snarare, jag har frågat men fick konstig svar som genetisk o evolution. Nu när jag har smält nyheten så känns det inte lika läskigt. Bara att han slutar aldrig överraska mig. Om han nästa gång säger att han tror på polygami, kommer jag säkert inte ens höja påögonbrynen.

  • anne på grönkulla

    Japp, kräftor med släkten, väldigt gott men inte smaskigt i skvallerhänseende!

    Jaja, men förmodligen vet han inte själv varför - är det viktigt? Om han bryr sig mer om personen än om könet har jag stor sympati i princip även om jag aldrig upplevt det med en kvinna - men hur straight jag än är så betyder ju inte det att jag tänder på alla män eller vilka män som helst.

Svar på tråden trettonde gången vi gjort det