• viktualia

    trettonde gången vi gjort det

    Plötsligt var det dags för 13:e tråden - 13:e omgången med prat om stort och smått, om kärlek och sorg, om pirr i magen och stora beslut i livet!

    Välkomna kära trådpolare!!

  • Svar på tråden trettonde gången vi gjort det
  • MuffinsTönt

    Tant Anne har så rätt så!! Inget vidare skönt iaf...
    På tal om massage... kanske jag kan "lura" till mig en massage...

  • MuffinsTönt

    Jo.. det låter bekant me vänner o så. Tyvärr ser jag inte mina så ofta längre... Du får verkligen njuta nu!

  • MuffinsTönt

    Nu ska jag krypa ner i sängen me min bok. Gonatt allihop!

  • mc2

    God natt alla! Orkar inte skriva något alls idag (Tittar bara in medan jag jobbar). Hoppas ni får en trevlig helg i alla fall. Den förbaskade förkylningen blir bara värre så nu ska jag köpa allt som går att köpa mot förkylningar. ;)

  • MuffinsTönt

    Hej allihopa! Det har varit en bra o händelserik dag. Har varit i skövde idag. Otroligt skönt att lämna stan o bara vara ledig! Det blev ungefär så som jag tänkte mig... med lite knorr... Prestationsångesten är visst värre än vad först trodde. Och sen fick jag reda på en annan ganska,för mig iaf, chockerande "nyhet"...

    Han är Bi.

  • MuffinsTönt

    Jaha... Känns som av ALLLLA killar i världen lyckas jag hitta en kille med prestationsångest som dessutom är bi. Som om det inte räcker me ett "problem"... Jag är lite paff nu, vet inte riktigt HUR jag ska reagera...

  • MuffinsTönt

    Tja... Jag hade inte väntat mig det. Jag hara bara hört honom nämna hans fd tjej,då tänkte jag "automatisk" att han e hetero.

Svar på tråden trettonde gången vi gjort det