• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Hvidbrud

    Ankan: kommer inte ihåg om jag komenterade ditt minus, eller om jag bara gjorde det i huvudet när jag läste igårkväll... Suck... hoppas att det bara var lite för tidigt att testa denna månaden. Men, så länge annat inte är bevisat så står jag kvar med huvudet i sanden! *kraaam*

  • Ankan80

    Tack Hvidis! Hoppas också, men tänker att det inte är något för säkerhets skull

  • andbeyond
    Hvidbrud skrev 2009-07-29 10:38:05 följande:
    Oj, ett mastodont inlägg... Sorry!Ja, SJ är mysko... Brukar få till förstaklass biljetterna antingen billigera eller bara en femtilapp dyrare. Det är de värda. Så lugnt och skönt och kaffe och te och god frukt att mumsa på hela resan! Vad ska du hitta på här nere? *nyfiken i en strut*
    Vann en Trash the Dress fotografering, och hon finns där nere hos er så jag ska fotas den 18:e och ska försöka träffa lite vänner den helgen också.

    Gjorde en så himla god kladdkaka till min födelsedag *delar ut till alla fina tjejer* Ska försöka hitta ett recept som suddar ut alla minus och gömmer bort alla indianer...
  • andbeyond

    Nu ska jag bege mig in till stan och slutprova brudklänningen

    Kramar till er alla!

  • Hvidbrud

    Åh, vad roligt! Trash the dress bilder skulle jag också velat ha gjort, men lyckades nog trasha klänningen ialla fall på bröllopet. Den skulle användas ju! Ska bli kul attt se bliderna!

    tACK FÖR KAKAN, DEN SMAKAR HIIIMELSK! mMMM! (Oj, skrek visst lite, men så god var den..)

  • Leksi

    Grattis Blommis!! Vad skönt att säljarna skrivit på kontraktet!!

    Lycka till Andbeyond! Hoppas klänningen sitter perfekt nu!

    Trist trist trist med indianer Ninnis. Och trist med det negativa testet Ankan. Men så länge inga indianer kommit finns det hopp...

    *snörvelsnörvel* Är hemma från jobbet idag, superdunderförkyld.

  • Leksi

    Och Hvidis - tänk att du blir mamma snart! Vad roligt att få skruva ihop spjälsäng och inreda barnrum... *längtar*

    Men vi får verkligen hoppas att du inte behöver ett skottsäkert skötbord!!!

  • Ninnnis

    Andbeyond, Vad coolt med trash the dress! Kan man få se bilderna sen? Klänningen sitter säkert som en smäck!

    Jag köpte också 1:a-klassbiljetter, till Sthlm var det billigare och hem var det bara typ 80 kr dyrare. Det är så sköna breda säten, dessutom kan man surfa ombord.

    Usch vad tråkigt med förkylning, Leksi! Är det mannen som har smittat dig? Krya på dig!

    Nu ska jag fördjupa mig i arbete igen, och förbereda mig inför morgondagens telefonkonferens.

  • Ninnnis
    Hvidbrud skrev 2009-07-29 10:34:39 följande:
    Åh, ninnis, vilken härlig fru din man har fått! Det är ju jätte mysigt och jätte romantiskt och dessutom väldigt praktiskt med tanke på lillknytet som ska växa i din mage ! Skönt att det känns OK att komma igång med underredsundersökningar och sköljning.
  • Ninnnis

    Ringde förresten kliniken för att boka tid, men de har så klart sommarstängt den här veckan och endast telefonöppet nästa vecka. Spolning ska man tydligen göra senast dag 12, så enda chansen att jag hinner göra det den här månaden är att jag får en tid första dagen de öppnar igen. Förmodligen önsketänkande...

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan