• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Hvidbrud

    Måste hälsa brttan och jenny välkomna i tråden! *vink vink*
    Och vinka till spelevinken (som jag nästan kallar för tellevinken varje gång!)
    Och gratta Blommis! Åh, vad glad jag är för er skull! Jag kommer med lillmffin på magen och dricker punsh och badar i ån!

    Ninnis och Ankan: Här står jag och visslar med huvdet (och magen) i sanden... *nyfiken så att jag håller på att spricka*

  • Hvidbrud

    Ja, Shiiiit! 1år och 1 månad efter bröllopet. Det är inte illa... oj oj oj vad fort det har gått, skulle kanske ha väntat liite... Nä!

    Ja, trötthet och halsbrännan har slagit ut mig på det sista...

  • Hvidbrud

    Lanovia: små portioner utspritt över dagen brkar hjälpa mot illamående...

    *kramartillbakasåattjagblirheltlamiarmarna*

  • Hvidbrud

    Vet ni vad som hände i dag? en helt främmande man kom och rörde vid min mage och börjage prata som om jag kände honom. Jag drog mig ndan, sen ville han lyssna på magen också! Nä, vet d vad sa jag. Det är ganska personligt att ha en bebis i magen så det kan d glömma. Då var jag taskig. Maken trode att det var någon jag kände, asnnars sklle han skyddat bättre...

    och i förrgår var där en välklädd äldre man som gick fram till min man när han väntade på tåget och tittade på honnom och sa: Spiderman! pekade på honom och tog sig mot hjärtat och blinkade med ena ögat... kooonstigt... jag som trode att han var batman

  • Ninnnis

    Nu ska jag åka och träna indoor walking (på sommaren, knäppt egentligen)

    Sen kommer jag förmodligen att stupa i säng...

    och kram!

  • Ninnnis

    Glömde ju säga att jag bland annat fick en spikmatta i födelsedagspresent. Förutom att hjälpa mot typ alla nu kända åkommor ska den enligt broshyren göra så att kroppen utsöndrar oxytocin. Måste nog ligga en stund på den ikväll...

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan