• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Hvidbrud

    Skrev också ett långt, inteligent och väldigt humoristiskt välformulerat inlägg som bara blev utslängt... Typiskt...
    Nä, så roligt var det nog inte heller, eller särskilt inteligent heller...

    Härligt att din man kommer hem idag Ninnis! Bra att det fixade sig med låne bil, annars kunde vi åka tåg tilsammans!
    Pergobryt är ju inte så kul, tur att du har en så fin man som vet vad du behöver! till honnom! Och en till dig .

    Solen lyser så härligt på balkongen tror jag tar med mig kaffet ut och njuter lite...

  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-06-04 08:57:10 följande:
    Skrev också ett långt, inteligent och väldigt humoristiskt välformulerat inlägg som bara blev utslängt... Typiskt...Nä, så roligt var det nog inte heller, eller särskilt inteligent heller...Härligt att din man kommer hem idag Ninnis! Bra att det fixade sig med låne bil, annars kunde vi åka tåg tilsammans! Pergobryt är ju inte så kul, tur att du har en så fin man som vet vad du behöver! till honnom! Och en till dig .Solen lyser så härligt på balkongen tror jag tar med mig kaffet ut och njuter lite...
    *smiter från jobbet o tassar med ut på balkongen för kaffe i solen*
  • ingenjörsbruden
    Znose skrev 2009-06-04 08:54:41 följande:
    Härligt att mannen kommer hem till dig idag Ninnis, då får du njuta ordentligt. Å det är bra att ha någon som ställer upp för en och lyssnar och kan ta en ur de kriser som man upplever måste börja förbereda mig för lönesamtal nu....huva huva...tycker inte om det alls...
    Nä varför ska man behöva komma med en massa argument för att man ska ha högre lön.....tycker att de borde höja lönen automatiskt o REJÄLT!

    *lyckospark*
  • Hvidbrud

    Välkommen alla på balkongen, här är plats för er allihop! *myyyyser* Ta med soffan vetja, så bler det ännu mysigare!

  • Znose

    Nu blev jag utslängd när jag skulle skriva till er

    Jag sätte mig gärna på balkongen i solen *Sätter mig ned med en kopp te* Vad härligt tack för inbjudan Hvidis

    Ja det är väl bara att bita ihop och fila på argumenten till samtalet..lär ju inte ha mkt att säga till om iaf...

  • Znose

    *Går och hämtar en soffa och kånkar upp den till balkongen*
    ...det är lika bra.. man vet aldrig vilka som kommer

  • Hvidbrud

    tur vi har hiss!

    Klient ringde precis och frågade om det var kl 10 eller 11 hon skulle komma idag. Det var tur, för jag trode att det var kl 12! men kl 11 var det, ska nog hinna om jag lägger på ett kol! Ni får gärna stanna på balkongen i allafall, sol i en timme till, minst! Brottom brottom!

  • Ninnnis

    Bara för att jag var så klämkäck inna så glömde jag såklart ctrl+v:a mitt långa inlägg som försvann

    Pratade med verkstaden igen, och tydligen ska jag ringa assistans så att de kan komma och hämta bilen i eftermiddag! Jag får inte köra med den alls. Tur att jag lyssnade på maken och lät den stå, annars hade jag väl fått stopp på bron eller nåt... Då hade jag kunnat vinka till dig Hvidis, när du svischar förbi med tåget

    Förhoppningsvis är det ett fel som omfattas av garantin, annars kan det nog bli dyrt... Tur också att jag har en svägerska med en "extra" Audi A3 stående och som bor en knapp kilometer bort

    Fast idag bryr jag mig inte om bilkrångel eller annat tjafs, för idag kommer min lobster hem och vi är låååånglediga!

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan