• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Daa

    Så fina ni var, Nallis! Grattis än en gång.

    Hvidbrud: Tack, det är ganska bra med mig. Känner mig ganska så uppblåst, men det kanske är normalt. Och så vansinnigt trött, förstås (försöker desperat dölja det för arbetskamraterna ).

    *visslar med övriga, men det låter mest pfff*

  • Ankan80

    Lanovia:
    Om du vågar dig in på familjeliv så finns där en sån där gravuträknare med kalender och allt som händer den veckan.

    Finns iofs på fler ställen, men roligt att följa...

  • Ankan80

    Så nu var äl-teststickorna beställda.
    Orkar inte köra rr denna månaden....hoppas bara cykeln är den samma....

  • Ninnnis

    Det srår att den kan vara " inappropriate for some users", så jag vågar inte kolla på den på jobbet... Vad ÄR det du länkar till egentligen?


    passionsblomman skrev 2009-06-03 12:06:30 följande:
    Har jag visat den här redan? Isåfall gör jag det gärna igen!:Dwww.youtube.com/watch
  • Ninnnis

    Tack för påhejning, Lanovia

    Jag kom att tänka på en rolig historia om några nunnor som alltid var ute på långa cykelturer, sen var det nånting med att någon skruvade på sadlarna, då tog cykelturerna slut...

  • passionsblomman

    Knäckebrödskillarna med sin fina dans!

    Den var nog lite för magstark för den mer pryda delen av världen, som USA exempelvis.


    Ninnnis skrev 2009-06-03 13:35:19 följande:
    Det srår att den kan vara " inappropriate for some users", så jag vågar inte kolla på den på jobbet... Vad ÄR det du länkar till egentligen?
  • passionsblomman

    De är jättefina och har så söta små rumpor!

    Och så är det en av dem som ser helt oskyldig ut med sin blonda uppenbarelse och ändå så jäkla full i 17 att jag börjar skratta varje gång!


    Hvidbrud skrev 2009-06-03 14:31:27 följande:
    Hö hö hö! Vad fiiiina pojkar det var! Tack blomman!
  • lanovia 08

    Daa vilken vecka är du i?

    Ninnis om det är vad som krävs står jag gärna och hejjar på o skriker till hejarramsor tills jag tappar rösten.

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan