• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • passionsblomman

    WWWWWAAAAAAAAA! !!!!!!!

    SHIT! GRATTIS! HERREGUD!!!

    *skuttar runt och tjor som en galen indian*

    ÅÅÅÅÅH vad underbara nyheter!
    Det var då jäklaridet PÅTIDEN !!!

    Här SATT jag ju och tyckte att det borde plussas för någon snart och så HADE DET DET!!!!

    Ojjojojojojoj! Jag blir så GLAD för din skull gumman så jag vet inte vad jag ska göra för att uttrycka det!

    *kramar om allt vad jag kan*
    HURRAAAAAAAAA!!!



    lanovia 08 skrev 2009-05-26 17:18:15 följande:


    Jag sa ju att jag skulle vänta med att testa tills efter fredag, men idag kunde vi inte hålla oss utan köpte ett test. Och kan ni gissa??? Det kära testet säger "Gravid" !!!!!!!!!Jag är alltså gravid!!! Shit jag är i chocktillstånd!!!Jag bara darrar!!! Också är jag livrädd, herregud gravid!?!?! Jag!?!?!!?!Svärföräldrarna är här nu så jag kan tyvärr inte läsa vad ni skrivit o kommentera, jag var bara tvungen att snabbt titta in o berätta för er. *försöker andas lugnt*
  • passionsblomman

    Nu måste det juvara så att ni plussade inom det där året bra precis då? eller?

    Precis som jag och min sambo med vår son!

    och ni gjorde det samma månad som vi, så då borde ni också få en februari eller möjigen marsbebis då?

  • passionsblomman

    *otåligt nyfiken*

    Nu vet jag inte i huvudet hur lång din cykel är eller när du hade indianerna på besök senast, men det var ngra ddgr över BIM nu ju, så kanske typ 2 maj då? isåfall...är beräknad förslossning den 6 februari 20010!

    Min son var beräknad till den 11/2 har jag för mig. Han kom den 17. HA! Du kommer få en februaribebis du med!

    www.familjemarknaden.se/&id=15

  • ingenjörsbruden
    Hvidbrud skrev 2009-05-26 15:34:36 följande:
    Eller förmycket flntstone kanske...
    Näää det är jättefint med Vilma....satt faktiskt o tänkte på det när jag tittade i kalendern...men ja....vi har ju inne på I-namnen fortfarande.

    Nä men shit!!! Herregud!! GRATTIS GRATTIS GRATTIS, Lanovia!!! Vilken glädjerus som bara far igenom kroppen!!!
    Skrämde slag på maken med glädjedans här....nu vill han psykundersöka mig...vilket inte är lönt ändå!!!
    Se!!! Det gjorde nytta att träffa min gravidmage!! Hihihihi

    Misstänkte det lite när du skrev att du var så trött....heheheh men jag stoppade huvudet i sanden!



    Så...ut med svärisarna så vi kan få höra MEEEEEER!!

    *BAMSEKRAAAAAAM*
  • Ankan80

    åhhhhh..va härligt lanovia!!!
    hurra hurra hurra

    graaaaatttttiiiiisssss!!!!! :-d :-d

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan