• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ninnnis

    Då höjer jag nog medelåldern, eftersom jag blir 32 i sommar...

    Lanovia, jag är på dag 31. Det hade kommit lite spottings på eftermiddagen när jag var på toa, så indianerna är nog på väg. Fast det känns annorlunda, molar inte på samma sätt som det brukar. Det känns mer på sidan, liksom. Det är kanske Pergon som får det att kännas annorlunda? Tänkte ringa svintotanten imorgon och fråga hur proverna såg ut och be om mer Pergotime.

    Hvidis, kram söta du!

    Jag och lillasyster har bakat pizza, så himla gott! Hemmagjord från grunden, inklusive pizzasallad. Dessutom blev det över till lunch imorgon

  • Hvidbrud

    Mmmm.. Ninnis, det låter gott! Jag köpte pizza när vi flyttade och satt och var helt salig över pizzasalladen... Det får man ju bara i sverige och jag tycker att den hör till. Har aldrig lyckats göra den så god själv. Har du ett bra recept, kanske??

    Jag höjer också genomsnittet med mina 33år...

  • Nalle Puh 40
    ingenjörsbruden skrev 2009-05-25 16:30:14 följande:
    Alltså seriöst.....för gammal att få hjälp vid 30? Blir så arg så att jag ska nog undvika att ens kommentera.....säger bara morrr!!!! Nallis: Attans osså.....jädrans barnfamiljer! Annars låter det väldigt mysigt med en picknick på en måndag! Kanske lite väl ingående fråga.....men varför inte så sugen hemma? Du behöver verkligen inte svara om du inte vill....men jag kan känna så när man går in i sovrummet....där är stämningen/atmosfären sova liksom.....Utomhus har vi faktiskt haft sex en gång....på stranden faktiskt....på kvällen/natten en midsommar med maken!! Bra peeling!! Nu jädrans bankar det i magen!!! hihihihi...dags för en vakenperiod! Ska snart bege mig hemmåt för matshopping med maken o kanske en tur i skogen......
    Med risk för att låta som vi har varit gifta i 50 år men lusten finns inte riktigt för det är ALLTID likadant så att ha sex ute på en filt under klarblå himmel med vattnet nedanför gjorde att det blev lite "spännande" och lusten kom för "tänk om någon ser oss" (vilket de kunde gjort om de kommit fem min senare...)

    Är ALLTID sambon som tar första steget och jag tror (vet) att han tycker det är tråkigt men vad ska man göra???
    Några tips??? En smekmånad gör nog susen
  • passionsblomman

    Jag fyllde 30 precis innan jag fick sonen, så man har ju inte bidragit till att sänka den precis!

    Nallis: jag tor att ert bröllop kan bli något av en nytändnigng! Det kanbli så ...har jag hört av en annan tjej här på bt... Och de har levt ihop i 20 år!

  • Hvidbrud

    Oh, Nallis. Jag ett bröllop med smekmånad och sänkt stressnivå borde göra susen!
    Vi gjorde det i alla hotellrum vi bode i när vi var på bröllopsresa . Det är ett bra trix

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan