• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • passionsblomman

    Nej fy fabian! Plötsligt änner jag mig lyckligt lottad som får mina Pergotime och får ta sprutor själv i magen och allt burkande och hela baletten.

    Tänk om de sagt sådär till mig när jag lydde era råd och ringde i januari?

    Då hade man ju blivit skitledsen!

  • Ninnnis

    Oj, skrev förra inlägget innan jag hade läst sista sidan, så mitt inlägg kom lite som gubben i lådan...

    Ska omedelbart läsa och förfasas över vad de säger för dumt om 30+...

    Lanovia, bra! Jag håller på dig

  • ingenjörsbruden

    Alltså seriöst.....för gammal att få hjälp vid 30? Blir så arg så att jag ska nog undvika att ens kommentera.....säger bara morrr!!!!

    Nallis: Attans osså.....jädrans barnfamiljer! Annars låter det väldigt mysigt med en picknick på en måndag!
    Kanske lite väl ingående fråga.....men varför inte så sugen hemma? Du behöver verkligen inte svara om du inte vill....

    men jag kan känna så när man går in i sovrummet....där är stämningen/atmosfären sova liksom.....

    Utomhus har vi faktiskt haft sex en gång....på stranden faktiskt....på kvällen/natten en midsommar med maken!! Bra peeling!!

    Nu jädrans bankar det i magen!!! hihihihi...dags för en vakenperiod! Ska snart bege mig hemmåt för matshopping med maken o kanske en tur i skogen......

  • passionsblomman

    JAG HAR HELA STUGAN FULL AV SVARTMYROR!!!!

    Jag avskyr avskyr avskyr att de flyttar in här varenda vår!

    Och jag skiter i ifall de bodde här först!

  • Hvidbrud

    Fy för myror!! Det påminner mig om när jag och maken låade mammas bil ocj körde ut till skogen/stranden (jättevackert) tog en filt med ut under tallarna och kukkilurade lite... men aj vad det stacks i tallbarren och myrorna killade överallt...
    I början hade vi sex överallt! I skogarna, stranden, bilen, balkongen, havet... Ja, det var tider det. Nu är det bara öööken... Orkar i nte ens ta insiativet eller hoppa på resningen när jag märker att den är där, har liksom gått för lång tid nu och har en massa småsaker som måste ordnas innan jag får lust igen tror jag. Har nog inte varit utan sex så här lände sen innan jag träffade min man där jag "var i celebat# i 4 månader, innan det var det också länge sedan det var så långt imellan. Kanske är det bra för kroppen att få vänta lite?? Måste ju erkänna att det hela började med porr-konfrontationen. Vi har haft sex typ 4-5ggr sen dess. Jag har lust, men jag vill krusas till max, bara minsta lilla gör att jag drar mig tillbaks....

  • Hvidbrud

    Oj, en sån komentar att få från sjukvården. Grrr Morrr!!! :-] Vad är meddelåldern för förstagångsfödande i sverige?

  • passionsblomman

    I Stockholm är den uppe på 29 år och det är en biologisk katastrof och det ser liknande ut i flera Europeiska storstäder.Kvinnor väljer jobb-de BRA jobben de vill ha, före barn och det är nu så att det föds för få barn.

    (att det sedan kryllar av folk globalt sett är en annan femma)


    Hvidbrud skrev 2009-05-25 19:33:45 följande:
    Oj, en sån komentar att få från sjukvården. Grrr Morrr!!! :-] Vad är meddelåldern för förstagångsfödande i sverige?
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan