• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Ninnnis

    Ankan, när förväntas BIM?

    Nalle, är du nervös? Välkommen på görabarnkarusellen, förresten

    Hvidis, trivs ni i lägenheten än så länge?

    And beyond, mysig 5-årsdag!

  • lanovia 08

    Ninnis, inga indianer. Så jag antar att det blir en 35-dagars cykel även denna gång.
    Synd att det blev neg för dig, men behöver ju inte betyda något.
    Jag o mannen diskuterade igår. För mig betyder inga indianer att något trilskas, typ en fis på tvären tills motsattsen bevisad, vill inte bli besviken mer.
    För honom är inga indianer det samma som positivt tills motsattsen bevisad.
    Tur att en orkar vara positiv ialla fall.

  • Nalle Puh 40

    Hinner inte skriva nu för sambon sitter egentligen här men jag är jätte nervös

  • ingenjörsbruden

    Ninnis: va tråkigt....både med neg o att maken inte kommer hem förrän om 1,5 v. Tur att du har syrran på besök!

    Ja de stackarna kan ju behöva lite fakta för att de ska hinna med i alla turer o humörsvängningar.
    Men det är dumt att börja diskutera precis när man ska sova....dels trött o sen kommer man ju inte till ro....få ta o bättra mig på den fronten känner jag!
    Man är ju eg bara tramsig....man VET ju att maken älskar en osv....har ju en underbar make....så vad är det eg jag begär?!
    Får nog ta o vara rädd om min stackare....han ska ju inte gå i väggen bara för att hans gravida fru har kåtslag!! Kan se rubrikerna....hahahhaha!

    Lanovia: Åhh va din make är gullig med sitt positiva tänkande!

  • Celeste97

    *gossar lite med en av Blommans nya tisseongar*

    *skickar ett extra batteri till Ingis kanin, och ett batteri till Ingis make.* (Ingis, du får nog hjälpa honom hitta var den ska i... )

    *sänder ett avslappningsband och 2 starka armar som kan rycka in där det behövs till Nallis*

    *häller upp lite cava åt Lanovia, och en redig portion riktig paella som lunch*

    *skickar en manlig massör och spa-konsult som kan underhålla till Ninnis och hennes syster*

    *kramar till er andra!*

  • Ankan80

    Hej hoppiloppan!
    BIM på onsdag, meeeen tror som sagt inte det blir något. Testade i lördags också för vi skulle på fest på kvällen :-P
    och det var såklart neg hur jag än vred o vände....
    fick ju pos. på bim-5 förra gången så det är garanterat inget.

    För min del får plusset gärna vänta någon månad medans mannen vill så fort som möjligt. (Är ju inte han som riskerar bli arbetslös efter provanställning)
    Så nu blir det när det blir....(lite klyschigt, men men)

    Är själv hemma till torsdag...
    Så det får bli fönsterputsning ikväll som tidsfördriv...

  • Ninnnis

    Ankan, välkommen till gräsänkornas klubb Om man klarar att anamma "det blir när det blir-filosofin" så är det ju en suverän klyscha!

    Celeste, tack för massören och spa-konsulten, det tar vi tacksamt emot i makens frånvaro

  • Ninnnis

    Ankan -5 är ju väldigt tidigt, så det behöver ju inte betyda nåt! Håller tummarna för att det blir minst tre plus i tråden kommande vecka

  • Ankan80

    Ja, vi får väl se.
    Det är ju som lanovias man säger inte kört förrän indianerna dansar krigsdans


    Ninnnis skrev 2009-05-25 11:41:07 följande:
    Ankan -5 är ju väldigt tidigt, så det behöver ju inte betyda nåt! Håller tummarna för att det blir minst tre plus i tråden kommande vecka
Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan