• passionsblomman

    I vått och torrt och stiltje och orkan

    Här fortsätter vi längta,vänta,räkna och fundera över allt som hör bebisvärlden till och under tiden tar vi hand om varandra i skratt och gråt.

    Du som också vill ha barn-välkommen att hänga i det här helgalna men varmhjärtade gänget!

    Du som är känslig för att läsa om kroppsvätskor, sex och sjukhus, är också välkommen, men härmed varnad.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-16 09:29
    Denna tråd utgör del 6 i vår följetong.

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-18 09:28
    Länk till den förra tråden ifall nån vill ha...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-71/m3286162.html

  • Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan
  • Celeste97

    Åh Blomman, här kommer en stor kram till från mig! Får jag sitta här ock kika på underverket i soffan med dig?

  • passionsblomman

    Ja det får du gärna! Det är hur coolt som helst!
    Tänk att de vet så himla väl vad de ska göra!

    *Kramar tillbaka*


    Celeste97 skrev 2009-05-24 16:22:45 följande:
    Åh Blomman, här kommer en stor kram till från mig! Får jag sitta här ock kika på underverket i soffan med dig?
  • Celeste97

    Vad gör man med kissarna när de kommer ut?
    Får de vara med mamma eller torkar du av dem?

  • passionsblomman

    Oftast fixar de ju allt helt själva(förra kullen fick hon ju ute under skottkärran)MEN jag tycker själv att det känns bra att varamed och se att allt ser ut som det ska. Det kan ju alltid hända grejor. Den här första kom ut med bakbenen först, då håller man ju lita andan tills man ser att den är ute och andas.

    Jag har en trasa och är med och torkar lite runt nosen om jag tycker de börjar tvätta i fel ände först...


    Celeste97 skrev 2009-05-24 16:44:31 följande:
    Vad gör man med kissarna när de kommer ut? Får de vara med mamma eller torkar du av dem?
  • ingenjörsbruden
    passionsblomman skrev 2009-05-24 16:50:04 följande:
    Oftast fixar de ju allt helt själva(förra kullen fick hon ju ute under skottkärran)MEN jag tycker själv att det känns bra att varamed och se att allt ser ut som det ska. Det kan ju alltid hända grejor. Den här första kom ut med bakbenen först, då håller man ju lita andan tills man ser att den är ute och andas.Jag har en trasa och är med och torkar lite runt nosen om jag tycker de börjar tvätta i fel ände först...
    Hahahah ja det är kanske inte så lätt att se vilket som är fram o bak när de har så små söta svansar!
  • andbeyond

    ÅH! *STOR kram till Blommis* Håller tummarna för att det var nidis.

    Och ÅH! så roligt med kattungarna! Föröker övertala maken att vi faktiskt KAN ta en kattunge nu.. men han pratar om att vi bor litet, och är borta mycket och annat logiskt smartprat, löjligt!

  • passionsblomman

    Störtlöjligt!

    Tack för kram! Jag behöver det idag!


    andbeyond skrev 2009-05-24 17:04:58 följande:
    ÅH! *STOR kram till Blommis* Håller tummarna för att det var nidis. Och ÅH! så roligt med kattungarna! Föröker övertala maken att vi faktiskt KAN ta en kattunge nu.. men han pratar om att vi bor litet, och är borta mycket och annat logiskt smartprat, löjligt!
  • Hvidbrud

    Åh! Tisetattana- välkomna till världen!!! Ni har tur att ni kommer till kärleksfulla blommis, hon kommer att ta väl hand om er och hitta bra hem åt er. *gooodarliteochsnusarindenhärligatattungedoftenifulladrag*

Svar på tråden I vått och torrt och stiltje och orkan