• T0612

    Vinterbrudar

    Här hoppar vi över från den gamla tråden "vi som gifter oss i december 2009" och tar in alla vinter brudar istället =)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-27 19:33
    NOVEMBER
    14: 14e november, Borlänge. Mrsstumpan, Göteborg

    DECEMBER
    05: T0612, Göteborg,
    December 2009, Sthlm,
    linvinter, Göteborg
    12: Bittesös, Sorunda (Nynäshamn)
    19: Emmibob, Hotagen (Jämtland),
    DCL, Norrköping
    31: Teapot, Göteborg

    JANUARI
    02: Allez, Karlstad,
    JennyE82, Ljusdal
    09: Ninni84r (Halmstad, Öjasjön)
    23: Mariavw81 (Smådalarö Gård, söder om Stockholm)

    FEBRUARI
    13: Elbe, Umeå
    20: Selma2010, Övik (datum inte helt spikat)
    20: Nima2, Upplands Väsby (Norr om Stockholm)

  • Svar på tråden Vinterbrudar
  • Karin längtar

    Ligger inte bröllopstidningarna i tjusiga staplar?

    December 2009 skrev 2009-06-28 10:53:44 följande:


    Karin längtar skrev 2009-06-28 10:51:51 följande:Nånstans *ser sig om i oredan*
  • December 2009

    Karin längtar skrev 2009-06-28 10:57:25 följande:


    Ligger inte bröllopstidningarna i tjusiga staplar? December 2009 skrev 2009-06-28 10:53:44 följande:
    haha tjusigt? *funderar på att fota eländet hon sitter i*
    Vi ska flytta snart Då hittar jag den säkert haha

    Fan måste köpa klänningsgarderob

    (folk skulle slå mig om de såg hur min klännign var slängd )
  • Bittesös

    Vi har inte fått våra inbjudningskort från tryckeriet än, han skulle komma med en layout och ett pris i förra veckan. Börjar bli lite otålig. Vi kommer sätta osa den 12 september, vi gifter oss den 12 dec. Det känns som om allt ligger i dvala nu under sommaren.

  • Bittesös

    Hur gör ni andra med värdpar? Måste man ha det eller kan man lägga de uppgifterna på ngn annan? Vad har de egentligen för uppgift, har läst olika i olika tidningar.

  • T0612

    vi har en toastmaster det är det enda.. våra föräldrar kommer förmodligen ta på sig välkomnandet av gästerna när vi fotas efter vigseln..

  • December 2009

    Värdpar är för mig de som står för festen, så i vårt fall är det vi
    Toastmaster har vi dock som håller koll på festen

  • AlaM

    Vi har värdpar istället för toastmaster. Det känns som de rollerna har tagit ut varandra lite i och med att det numer oftast är brudparet som betalar. Vi tyckte det var mysigt att ha samma personer som välkomnar till kyrka/festlokal som håller i själva festen sen. Men vårat värdpar har kanske lite mer ansvar än en traditionell toastmaster. De kommer göra större delen av festhäftet och kommer i princip hålla i hela festen under den dagen för att vi ska slippa tänka på nåt :)

Svar på tråden Vinterbrudar