• Telis

    Livets stora och små frågor

    En gång för länge sen undrade FruLlan hur man visste att man var gravid, tiden mellan ägglossning och mens kändes evighetslång och otålig som FruLlan är så ville hon veta med en gång om det funkat. Nu, nästan tre (!) år senare, vet vi att svaret är att man inte vet. Illamående och nästäppa kan vara symptom på att man är gravid. Eller inbillingssjuk. Eller förkyld.

    Vissa av oss är nu inne på sina tredje barn och andra kämpar fortfarande för att få till ettan. Men det vi har gemensamt är att vi alla är otroligt smarta, genomsympatiska, empatiska och ödmjuka.

    Under tiden har vi blivit experter på ÄL, BIM och BOM, IVF, ICSI, FET, VUL och RUL, NUPP och KUB. Men vi är också experter på hur man får bygglov, hur man googlar efter en brun puff i skinn, svenska språket, spinning, bästa fiket i Göteborg, vad man äter till champagne, hur man gör toalettpapper och hur man lägger upp en långdistanslöpning. Och mycket mycket mera.

    Inga samtalsämnen är för stora eller för små för oss!

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3256634.html

  • Svar på tråden Livets stora och små frågor
  • Lapinette

    Frullan - tänker genast på min snoppfixerade kompis som hade en nakenstaty hemma som hennes (numera muslimska) dotter alltid vände på så han stod med snoppen in mot väggen. Jag brukar skicka snoppkort (nakna grekiska statyer etc.) till henne när jag är på semester.

  • Fru FruLLan

    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
    Cicci
    ditt blonda lilla yrväder.
    Håller du tillbaka lilltjejen med ena handen medan du jobbar eller har du pluggat igen hålet med en apelsin så hon ska stanna kvar däörinne

  • Fru FruLLan

    Lappis
    ha ha ha
    snacka om olika konstintressen

    Apropå resor
    Har du några maldiverna tipss?

  • kängu

    Appropå sexlust- önskar just nu att det fanns att köpa på burk! Men ikväll jäklar ska jag kasta mig (eller snarare vältra mig över) maken!!!! Svårt att klämma i mig några sexiga underkläder bara... får se vad jag kan hitta i mina gömmor

  • FruCicci

    Vi har faktiskt sex fortfarande, men när jag var hos BM för ett tag sedan och gjorde vul så sa de till mig att helst inte ha det och att han inte fick komma i mig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    undra vad hon hittade för spår i musen på mig, jag tyckte det var as pinsammt!

    Frullan, jag har inte pluggat igen... den kommer när den kommer och enligt BM igår är det bara att leva på som vanligt nu
    he he

  • _koko_

    AM - Nä, det har du förstås rätt i, men i just det här fallet är det något annat på tapeten. Som tyvärr verkar omöjligt att få tag i på kort varsel...

    FruLlis - Hahaha, påminner mig om tuttmemoryt vi köpte till några kompisar för ett par år sedan (finns på designtorget t ex), mycket uppskattat! Undrar om det är för intimt med kukar eller varför finns det inte ett kukmemory?

  • FruCicci

    Hej hej alla ska jag ju med skriva....

    Jag sitter förmodligen sista dagen på jobbet idag!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Känns skit skumt!

    Nästa vecka ska jag jobba hemma på måndag, det blir ju inte mycket jobb alls med andra ord, någon som vill luncha?????
    Tisdag ska jag in och ringa 4 samtal och lägga in lite ordrar och äta en lunch, det tar max 2 h, sen är jag FRI...

    Nenne, så härligt med sprutstart... det låter det...

    Telis, frågar inget....

    Hektor är coolt AM, ska bli så kul att få träffa er!

    Lappis, gött att ni kör i juni Du måste ju vara gravid med Nenne, BS och Telis nu....

    Mera då?
    Tar ni med era barn på söndag? Jag tar med Victor en liten stund - sen kommer pappa o hämtar honom vid 13... bara så ni vet.

  • FruCicci

    I Hötorgshallen har de olja och vinäger (flaskor) i form av mans o kvinno kroppar, det var standard presenten från mig till kompisar ett tag. Ser trevligt ut att sätta fram på bordet vid rätt tillfälle o rätt gäster

Svar på tråden Livets stora och små frågor