• MyStyle

    CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!

    Oj vad fort det går när man har roligt!
    Vår tråd är stängd så jag tog mig friheten att öppna en ny!
    Kom igen nu tjejer och killar!

    Här pratar vi och stöttar, ältar och grubblar över renkur eller kombineradkur av Cambridge.
    Måltidsersättning (VLCD) i pulverform.

    Tidigare trådar:
    Tråd nr 1: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1429039.html
    Tråd nr 2: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1615410.html
    Tråd nr 3: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1790451.html
    Tråd nr 4: brollopstorget.se/Forum-2-19/m1928984.html
    Tråd nr 5: brollopstorget.se/Forum-2-19/m2007383-1.html
    Tråd nr 6: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2202889-1.h...
    Tråd nr 7:www.brollopstorget.se/Foru m-2-19/m2381116.html
    Tråd nummer 8: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2541880.htm...
    TRåd nr 9: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2654293.htm...
    Tråd nr 10: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m2833128.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-20/m2998723.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3127705.htm...
    Tråd nr 13: www.brollopstorget.se/Forum-2-19/m3235821.html

    Nu vill vi veta mer om våra kära medlemmar i denna härliga tråd!

    Låt oss skapa en lista, kopier och fyll i.

    LÄNGD:
    ÅLDER:
    MAX VIKT:
    VIKT START C.K:
    REN KUR EL. KOMBINERAD?:
    HUR LÄNGE GÅR DU PÅ KUR?:
    SLUTMÅL:
    DELMÅL:
    BELÖNINGAR:
    HUR SKA DU TRAPPA UPP?:
    MOTION:

  • Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!
  • Duchess

    Jag brukar testa med ketosstickor varje morgon. Det ger ett rättvisande resultat, tycker jag!

  • Marialia

    då har man varit på konfirmation och "kalas" efter. Går på ren kur, men ville inte låta bli att äta något under kalaset, så d blev lite smörgåstårta o en liten bit tårta. Känns lite sådär, men samtidigt e jag nöjd med de 4kg jag gått minus sen i måndags o imorgonbitti e jag tillbaka på mina påsar. Älskar verkligen Cappuccinon till frukost o skulle mycket väl kunna fortsätta med den som frukost även efter min kur eftersom jag har lite svårt o få i mig nått på morgonen.

    Funderar på om jag ska köpa sånna där ketosstickor...

  • Sommar 2010

    Idag har jag börjat med ren kur. Jag hämtade paketet på posten igår så nu är det bara att köra på. Planerar ren kur i 13 dagar, om jag nu klarar det, svårt att veta första gången. Choklad till frukost kändes helt ok, bra tips med is i.

    Jag blir i alla fall peppad av att läsa era inlägg. Heja oss!

  • bambibloggagratisse

    Inne på dag 14 idag, ska bli spännande att väga sig imorgon och se vad dessa 2 veckor av ren kur har gett för resultat!

    bambi.blogg.se

  • hujjedamejj

    Vart hippad igår. Så jag bröt ren kuren. SÅKLART!!! Men imorrn startar vi igen på ren kur + vägning... Såklart! =)

  • Duchess

    Nu tar jag en veckas paus från Cambridge, men ska försöka äta nyttigt. Är på tjänsteresa mån-tis och jobbar på konferens torsd-fre. Helt kört att hålla på med CK då. Men jag börjar om igen på lördag och kikar in för att peppa er andra under tiden

  • hujjedamejj

    Ja, va skulle ja ha gjort? gått på cb-påsar och vatten hela min möhippa?? Näää, tror inte det... Så viktigt är det inte för mig att väga 2 kg mindre på min bröllopsdag!

  • emmsingen5

    Heeej allihopa. Jag är ny på denna tråden, men inte ny med cambridge. Gick ner 15 kilo för 2 år sen och har nu gått upp 5 kilo sakta men säkert igen.
    Så nu är det dags för en ny kula, imorgon har jag gått på Renkur i en vecka och det är dags för vägning. Måste erkänna att jag är lite nervös. Förra gången sprang jag och vägde mig hela tiden. Nu är min våg i sönder, det är nog lika bra det!!
    Väldigt inspirerande att läsa runt här på tråden, både gammla och nya och läsa om alla som har gått och går på cambrdige...

    /emma

Svar på tråden CAMBRIDGE kuren- tråd nr 14. Alla nya & gamla se hit!!