• Tx2

    Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

    I år gifter vi oss! Wehii!

    MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

    MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

    JUNI
    18: Stella2009, Grekland

    AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

    OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

    DECEMBER
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

    Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3370114.html

    Gamla trådar:
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
  • Teapot

    Daniela, jepp det är pyssel som gäller S är inte hemma, men det är nog mest skönt för honom när jag sätter igång och börjar morra...

    Tx2, det var till att vara duktig och ambitiös! Redan klar med tackkorten, inte illa

    Angelica, härligt att det börjar arta sig med SB-scrapping!

    Har just hittat en underbar låt!! Sitter här och ryser, tror vi får tänka om lite bland låtar till vigseln... "Ett liv för mig" med The Real Group, himla fin.

  • Tx2

    Teapot: Nästan klar med tackkoren, några få kvar att skriva och klistra.

    Angelica: Klänningen är tvättad, just nu lutar det åt att den åker ned i en låda i källaren och tar plats.
    Skall kika i bloggen för att se omd et ligger en bild uppe. Är du inte rädd att V skall se?

    Här så roar jag mig med att vara en klubbad säl, jobbig huvudvärk.

  • SweetSun

    har fortfarande inte fått några kort..*otålig* Vill börja med tackkorten!

  • Tx2

    Sweetsun: Vad har er fotograf sagt för tid när ni skall få bilderna? Ring och hör hur det går.

  • SweetSun

    vi sa inget tid direkt utan bara "vi hörs"..får nog ringa om han inte hört av sig början på veckan..

  • baver

    hej

    skrev ett käckt inlägg ch hela datorn bröt ihop!

    det gick iaf ut på att jag inte fått mina bilder än heller, men att jag ska ringa på mån igen..

    sen har jag en efterlysning..någon som har en käck tipspromenad till midommar? kanske myrmor med tanke på kvaliteerna i din släkt?

    ha det gott alla, nu ska jag ta hand om min lilla sjukling här

  • skille

    Sweetsun, baver: slik går det når dere ikke har Peter som fotograf... hehe

    Nå er mitt STORE sb kort klart, lurer litt på hvilken störrelse Peter faktisk bestilte, da han fikk beskjed om å fikse det som så best ut.... vet han er veldig glad i 70x100.... litt redd der ja.

    Nå er vi endelig tilbake i Gbg og denne gagn for en god stund.
    Min kjäre bestefar falt ned trappen hjemme hos seg selv og måtte på sykehus på trosdag og måtte sy 10 sting i pannen og han har fått en stor blåveis på öyet. Har så dårlig samvittighet at vi har flyttet så langt fra han. Han bor jo alene, og det er bare mamma og jeg som ringer og stikker innom han , handler mat ol for han. er litt bekjymret men tror det skal gå bra. Og siden bestefar ble skadet har jeg fått med meg en hund til, da Morris skulle väre hos bestefar neste helg da mamma er i milano.. Så nå er det hunde party her:)

  • Äntligen 090822

    hahaha....
    garanterat 70*100
    det har han en stor förkärlek till


    skille skrev 2009-06-07 16:31:16 följande:
    Sweetsun, baver: slik går det når dere ikke har Peter som fotograf... heheNå er mitt STORE sb kort klart, lurer litt på hvilken störrelse Peter faktisk bestilte, da han fikk beskjed om å fikse det som så best ut.... vet han er veldig glad i 70x100.... litt redd der ja. Nå er vi endelig tilbake i Gbg og denne gagn for en god stund.Min kjäre bestefar falt ned trappen hjemme hos seg selv og måtte på sykehus på trosdag og måtte sy 10 sting i pannen og han har fått en stor blåveis på öyet. Har så dårlig samvittighet at vi har flyttet så langt fra han. Han bor jo alene, og det er bare mamma og jeg som ringer og stikker innom han , handler mat ol for han. er litt bekjymret men tror det skal gå bra. Og siden bestefar ble skadet har jeg fått med meg en hund til, da Morris skulle väre hos bestefar neste helg da mamma er i milano.. Så nå er det hunde party her:)
  • Tx2

    Sådär, nu är tackkorten postade.

    baver: stackars lilla blixten (el syftade du på mannen?). Hoppas han kryar på sig.

    Danielaa: Två månader kvar!

  • Teapot

    Tx2, härligt! Då är det finito med allt vad bröllopspyssel heter då? Själv fick jag just färdigt alla inbjudningar i helgen Ska bara få dit lite frimärken så åker de på lådan lagom till midsommar. Är väldigt nöjd med att de endast väger runt 16 g

    Baver & Sweetsun, hoppas ni får era bilder snart!

    Skille, välkommen hem till Göteborg! Himla trist med morfarn din (blir det väl?). Vet hur det är när de man bryr sig om blir äldre, det är inte lätt. Roligare däremot med SB-bild! 70*100 låter magnifikt

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!