• Tx2

Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

I år gifter vi oss! Wehii!

MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

JUNI
    18: Stella2009, Grekland

AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

DECEMBER
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3370114.html

Gamla trådar:
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html

• Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
  • J D

Teapot skrev 2009-05-28 13:06:09 följande:
    Jag är lärare, gymnasielärare i svenska och religionskunskap. Så förra året skrev jag om eurocentrism relaterat till läromedel och identitetsskapande... låter ju helt sjukt när jag tänker på det nu men det gick an då!

Vad intressant! Är det som etnocentrism utifrån ett europeiskt perspektiv då eller är jag helt ute och cyklar?

• Äntligen 090822

Sounds GOOD !! !! puss

baver skrev 2009-05-28 11:32:27 följande:
    usch, vad gör jag här? ska ju skriva!- det är inte sista uppsatsen dock JD och tizia lite styrka till er...nyfiken på häftklammer-projektetangelica- always min partner in crime!hej igen
  • Äntligen 090822

Bridezilla och groomzilla har vaknat hos Smurf familjen
    Vi skulle ju få hämta våra ringar im... men nop... först på tisdag räknas de vara klara
    äsch så klart ingen fara, bara att vi är så nyfikna på hur de ser ut... har ju väntat på 29 maj nu sen förra hösten

har surfat ef olika bra scrapp skisser till mina SB bilder och har nu två ut printade som jag är helt såld på... Vill pyssla men M2b vägrar gå och lägga sig kan ju inte pyssla med det när han är vaken
    I-lands problem

• Teapot

J D skrev 2009-05-28 13:55:33 följande:

Vad intressant! Är det som etnocentrism utifrån ett europeiskt perspektiv då eller är jag helt ute och cyklar?
    Ja ungefär, omvänd orientalism kan man också säga.

Angelica, vad kul att få börja pyssla hemligheter Förresten, alla ni fruar som har givit makarna hemligheter redan, har det varit så uppskattat som ni hoppats?

Måste få hurra lite för oss också, vi har lyckats få en serveringspersonal till festen *yey* Det ska nog gå att ro hem denna festen också!
  • Äntligen 090822

tekannan härligt med personal!!!

Jag är ett miffo som sitter uppe, surfar, chattar och sorterar bild mappar.... men jag är konstigt nog pigg... till hör inte vanligheterna

antar att ni andra sussar sött

• Äntligen 090822

Tja, verkar vara vaken först....

Somnade som en stock.. sov som en prinsessa tills Smurfen kom och tyckte att jag skulle med upp och titta på tv4 sport... ööööhhhhh kl var 06...
    Ja ja så är det

Dags att starta dagen, frukost och se vad för sommar klänningar jag har att välja på....

• J D

Teapot skrev 2009-05-28 21:41:18 följande:
    J D skrev 2009-05-28 13:55:33 följande: Ja ungefär, omvänd orientalism kan man också säga.Angelica, vad kul att få börja pyssla hemligheter Förresten, alla ni fruar som har givit makarna hemligheter redan, har det varit så uppskattat som ni hoppats?Måste få hurra lite för oss också, vi har lyckats få en serveringspersonal till festen *yey* Det ska nog gå att ro hem denna festen också!

Aha, låter intressant!

• hummle

äntligen: d bor en zilla i var man tror jag kanske inte alltid den syn väl men den finns där... såklart nyfiken på blingbild sen oxå.

teapot: skönt att d löst sej m personal o helt klart att ni får en underbardag o fest
    jag överraskade ju m hotellvistelse på bröllopsnatten. fixat m barnvakt o alles. han blev helt ställd och mkt glad. så jag är klart nöjd m min suprice

• Äntligen 090822

hallååå var är alla ?!?!?

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!