• Tx2

    Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

    I år gifter vi oss! Wehii!

    MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

    MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

    JUNI
    18: Stella2009, Grekland

    AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

    OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

    DECEMBER
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

    Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3370114.html

    Gamla trådar:
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
  • Danielaa

    Haha, solade med bikini-banden nere, inga vita axelbandsränder här inte! Ska bara försöka komma ihåg de resten av sommaren oxå!

    Träffat prästen idag oxå! Helt klart intressant, ganska förvirrad, men han gillade våra idéer om hur vi vill ha de å verkar va avslappnad å inte sådär "överdriven"... Kommer bli jättebra! Caspher sjöng lite för oss i kyrkan (för de förstod han ju på prästen att man gärna skulle göra... ) "Kaaaaninen PRUTT! Kanineeeeen PRUTT!" Inte alls pinsamt när prästen undrade vilken sång han sjöng på...

    Angelica: Va kul å hämta ringarna!! Hoppas ni blir nöjda!

    Sweetsun: Va skönt att du fått jobb nu då!

    Teapot: Aaaah va underbart me SOMMARLOV!! *Vill oxå*

  • Tx2

    Angelica: Och prästen var bra.

    Danielaa: Lycka till att komma ihåg banden, jämnt! Trädgårdsarbetade i linne en dag. Och svosch så så hade jag ränder.

  • skille

    Tilbaks!!!!!
    Nå er min tid som prinsessa over på mitt lille slott:) har hatt det helt fantastisk:)

  • baver

    hej alla

    kan ni gissa vad jag gör..jag härbärgar i min lilla fästning (pedagogen!), prov på tors tenta mån &tis. men men

    sicket härligt väder det är! var vid härlanda tjärn i söndags och picknickade...kom hem och en fästing (usch!!!) hade bosatt sig i min kropp.. med betoning på i!

    skille: välkommen tillbaks!!! som sagt vilken underbar gubbe du har! blev don glad när ni kom hem?

    angelican och daniella hur går det...det börjar näörma sig..ringaran idag

    ha det gott! kram

  • hummle

    halloj på er alla fruar o blivande fruar

    danielaa: hoppas du kommer ihåg banden resten av sommaren så du inte får några oönskade ränder. o skönt att ni träffat prästen, ännu en grej att stryka från listan

    äntligen: ååååååååå, hämtning av ringar idag!

    skille: välkommen hem!!!

    baver: fästing, blääää. lycka t m alla tentor o prov.

    teapot: ja vem kan klaga på 10 veckors sommarlov?! min stora får sitt första lov nästa vecka men har blandade känslor. kan tänka mej att det inte e d samma för dej

    sweetsun: grattis t jobbet

    molly10: GRATTIS!!! hoppas ni hade en underbar dag

    tx2 o tizia: GRATTIS till 1 månaders dagen

    hmmm, missat nån/nått?
    jo på söndag är d 3 månader sedan vi gifte oss REDAN!!!

  • Teapot

    Tx2 & Tizia, ja just det, grattis!! Hur skall en månad som "äkta" firas!?

    Tx2 & hummle - hrmm, 7 veckor är det "bara"

    Daniela, vad kul med prästträff! Undrar om det är universellt detta med att präster helt enkelt SKA vara virriga? Verkar nästan så Bra att det kändes bra iaf! Inte funderat på att låta sonen sjunga solo under bröllopet? Verkar vara en hejare på att skriva eget material

    skille, välkommen hem!!

    baver, lycka till med tentor och allt vad det är.

    Angelica, fortfarande nyfiken på ringarna!

    Vi färdigställde våra första inbjudningar igår Har legat hemma och väntat på att bli ihoppysslade ett tag nu men det har varit så mycket annat så vi har skjutit på det. Är riktigt nöjd faktiskt och under 20 g väger de Blev riktigt förvånad men S ville faktiskt vara med och pyssla! Kändes riktigt mysigt!

  • Myrmor

    Hallå!

    Gör ett tredje försök att skriva, bt verkar inte vara min vän den här veckan.. *muttrar*

    Danielaa: Vi hade det ljuvligt, verkligen ett mysigt ställe om man inte vill åka superlångt.

    Blivande brudar: Kul med ringar!!!

    Baver: Håll ut, snart är det över .

    Tekannan: Hejar också på läraryrket, ska bara sluta ploppa ut kids så jag hinner färdigt med utbildningen.. .

    Skille: Välkommen tillbaka!!!

    Linvinter: Välkommen hit!!

    Sweet: Grattis till jobbet!

  • skille

    baver, jeg skal til Don på trosdag og Andreas kommer ette rpå fredag, jeg savner min lille baby:) Har fått kortene av Peter det er til og med kort av dere der..... HEHE

  • Äntligen 090822

    Hej hej

    inga ringar klara idag heller en aning frustrerad Christian i affären... förhoppningsvis innan veckan är slut!

    Dock är jag nu mera ny Gaddad
    En stor snygg Vallmo på min vänstra skuldra !! Så nu är jag sten hög av allt adrenalin så ant sitter jag uppe hela natten el så däckar jag pang....
    Smurfen tyckte det var coolt så han lär väl gadda sig när han blir stor!

    P & K

  • skille

    Nå ligger det noen kort i galleriet:) kjenner dere kanskje noen der??

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!