• Tx2

    Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

    I år gifter vi oss! Wehii!

    MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

    MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

    JUNI
    18: Stella2009, Grekland

    AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

    OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

    DECEMBER
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

    Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3370114.html

    Gamla trådar:
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
  • Teapot
    skille skrev 2009-05-26 15:29:05 följande:
    Bare slik at dere skulle få vite det: det er 25 varme her og nå skal jeg til poolen..... kos dere i kalde sverige:)
    hehe, tack för påminnelsen Hoppas ni har det underbart!!

    Daniela, brådskar gör det ju inte - men klart du ska ha dina pengar!
  • Tizia

    Daniella: Tack =) Var ju bra att det såg spontant ut =) för d var det inte =) Förresten jag funderar lite på områden kring gbg hur är det där du bor ? Några områden runt där som man ska undvika? Kikar på lite hus/sommarstuga...

  • skille

    Da hr jg lagt opp to kort som vi har fått av peter, velger å tro jeg har fått de så tidlig fordi jeg ikke maser om at han skal bli klar... hehe

  • Äntligen 090822

    Super fina bilder Skille
    Ni är sååå fina!!!


    skille skrev 2009-05-27 17:04:19 följande:
    Da hr jg lagt opp to kort som vi har fått av peter, velger å tro jeg har fått de så tidlig fordi jeg ikke maser om at han skal bli klar... hehe
  • Stella2009

    Stort grattis till alla ni fina maj-brudar!! Kikat på lite kort, ni är alla sååå fina !

  • Myrmor

    Hello girls!!

    Nu är vi tillbaka från 10 dagars efterbröllopsgos . Skille, sweetsun, tx2 & tizia - jättefina bilder!!! Har knappt sett en enda bild från vårt bröllop ännu, vi kom hem igår kväll, så det får bli något att se fram emot efter helgen. Lägger upp så fort jag har någon (oxh om nån av er brudar fotade bröllopet och har bilder vore jag fånigt glad om ni ville maila dem till mig)!

    Är galet nöjd, rörd, glad och knockad av att allt blev så bra som det blev på vår dag . Känns som man kommer på fler och fler saker för varje dag som går som var grymma .

    Har lämnat vidare korgar och sjal till molly tx2, vill du ha tillbaka nålen?

    Har tillbringat dagen med att sortera in alla bröllopspresenter i vår överfulla lägenhet (i-landsproblem ). Hejar också på en date snart, sen blir det väl semestrar och folk försvinner åt höger och vänster innan det är dags för augustibrudarna att ta vid .

    pöss!

  • Teapot

    Myrmor, välkommen hem frun Härligt att höra att ni är så nöjda med hur bröllopet blev! Och mysigt med semestergos. Dessutom, GRATTIS

  • skille

    Angelica: För jeg glemmer det: Andreas passer gjerne smurfen på bröllopet deres. Så slipper dere stresse med å finne barnevakt:)
    I dag skal vi på en super bra resturant www.restaurantbruno.com/eng/siteen.html vi fikk en lunsj i bryllupsgave her. Gleder meg:) På lördag skal vi til ett hemmelig sted, min kjäre mann har booket oss inn fra lördag til mandag og han nekter å fortelle hvor det er!!!!! jeg er jo ikke nyfiken!!!!

    Myrmor: velkommen hjem!!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!