• Tx2

    Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

    I år gifter vi oss! Wehii!

    MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

    MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

    JUNI
    18: Stella2009, Grekland

    AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

    OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

    DECEMBER
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

    Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3370114.html

    Gamla trådar:
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
  • Tizia

    Runt 10-11 tiden ungefär.. borde väl va mörkt då? Har så dålig koll när man bor i en mörk lägenhet =)

  • Danielaa

    Tizia: Aah, häftigt me fyrverkerierna! Så fiint!

    Tx2: Haha, jag förstår inte att du kan va så lugn! Jag e helt fashinerad!

    Teapot mfl: jaa, så glad att de flöt så bra me mig å SYRRAN! Känns jättekul, plötsligt har man en till syster... Mycket skumt...

    Nu ska jag nana... Imorrn ska vi ut å kika på bröllopskostym till Micke!

    Puss å kram

  • Tizia

    Jättekul å träffa er igår brudar =)
    Nu är det full fart för mig idag - insåg när jjag kom hem igår kväll att det är en hel del kvar å fixa !

  • Teapot

    Tizia, så nervositeten satte igång på allvar? Stressa inte upp dig för mycket nu bara, kom ihåg att stanna upp och känn efter, du ska ju gifta dig!!!

    Tx2, Myrmor, Baver o Skille - herregud, nervösa eller inte så är det ju så otroligt nära nu! Är impad av er, ni verkar i alla fall ordnade och har koll

    Daniela, hoppas ni hittar något riktigt snyggt till M!

  • Myrmor

    Här håller vi på att gå in våra guldskor. Myran tultar runt i sina, och jag i mina. Kommer bli som tofflor om ett par veckor .

    Tack för igår, roligt att få ett ansikte till nicket tizia, och tänk vad världen är liten .

    Vi ska ut på väst, sko och slipsjakt till A nån kväll i veckan (han har en ny snygg kostym så vi sparar in lite pengar där). Du får tipsa om bra ställen sen Danielaa!!

  • molly10

    Hippa som inte gick av för hackor i lördags, bra jobbat Tx2!

    Någon som har koll på var man kan hitta ett stort lass is billigt, säg en svart sopsäck full? Har hört rykten om McDonalds, någon som vet?

  • Tizia

    Molly: Jag e oxå på jakt efter is, har kollat med mcdonalds å dom sa att dom inte fick sälja is... =(

    Teapot: Njae nu e jag lugnare igen =) Går i vågor =)

    Myrmor: Ja världen e bra liten =) Jättekul å ses =)

  • Tx2

    Ikväll på schemat står: Skapa listor som skall skrivas ut imorgon så att alla berörda får sista infon.

  • Danielaa

    Myrmor: Aah härligt me mamma-dotter-gå-in-skor-veckor! Borde snart börja gå in mina oxå, lika bra å va ute i god tid då jag vet att jag inte kommer gå varje dag i dom sen... Men nu ska först gås in mina andra nya skor som kommer pryda mina små fötter på ERA bröllop!

    Blev inga kläder till Micke idag, hann inte riktigt me idag, hamnade ju i skoaffären istället... Försökte få Caspher å tycka om ett par "finskor", men de gick inte alls för sig varken när jag eller Micke föreslog dom... Så, får bli gympa-pjuks till honom som vi tänkte från början ändå...
    Nytt förösk på torsdag me å hitta kostym till Micke då... Så, Myrmor, om ni hinner före så får ni gärna tipsa oss! Ska A ha "vanlig" kostym eller har han nån sån annan variant? Micke funderar ju på en "vanlig" kostym nu me nån snygg väst under...

    Tx2: Bra me små listor, då kan man känna sig lite lugnare!

    Tizia: Glöm nu inte bort å njuta å känn in sista dagarna som ungmö...

    Tx2 och Tizia: 4 dagar kvar!!!!

    Ojoj, va långt de blev... Hade tydligen mycke på hjärtat idag...

    Puss å kram!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!