• Tx2

    Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

    I år gifter vi oss! Wehii!

    MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

    MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

    JUNI
    18: Stella2009, Grekland

    AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

    OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

    DECEMBER
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

    Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3370114.html

    Gamla trådar:
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
  • baver

    ååh tx2, du är så nära nu, snabbt med ringarna, vad skönt!

    och klänningen, klänningen-min har jag fått se bilder på från provuppsyningen och det kändes helt perfekt och jag måste pusha lite för lillsessan för gud vad go hon är. hon fick nog mer panik än jag och har satt eld i baken på sömmerskorna så nu är min klänning högst prioriterad jag får den allra allra snast i början på nästa vecka känner mig mycket lugnare när jag såg bilderna

    nu ska vi iväg till dagis, kämpa på alla!
    $kram

  • hummle

    baver: va skönt att du e lugnare m klänningen nu. ta ett djupt andetag o andas ut långsamt, visst hjälpte d

    nämen ärligt tjejer, stressa inte. oroa er inte för mkt. lite av allt e bra men för mkt av allt skapar kaos. snart står ni där o säger ja, ni kommer bli man o fru WIIII. o dagen kommer vara helt oförglömmlig, fylld m känslor o ge er minnen ni sent kommer glömma.

    teapot: va skönt att d kändes så bra m frisören

    tx2: otroligt snabbt m ringarna, skönt så har ni en sak mindre att lösa så här på sluttampen. många bitar som faller på plats nu toppen. klänningen hämtad, så nyfiken på att se er. 10 dagar kvar

    ska lägga mej o ta igen mej snart här, försöker på apotekets mediciner o hoppas på att d tar...

    KRAM på er

  • molly10

    Jag kan tipsa om Aerius, ganska ny och för mig väldigt effektiv allergimedicin!

    Bra med tipset om att dammsuga rispåsarna, vi fyllde hälften utan att ha sköljt riset men fick backning av Tx2 så nu är allt sköljt och ompacketerat! Kan ju vara bra att suga tyget så inget gammalt mjöl sitter kvar.

  • hummle

    molly: aerius e d tablett? jag käkar kestine o har även inhalator m nån rätt ny med. men behöver nu ögondroppar o nässpray men vet inte vilken jag ska testa på här (d ögondroppar jag hade gjorde ingen förändring ). nått du testat o kan rekomendera?

  • molly10

    Aerius är piller. Jag tycker Nasonex, ett halvnytt nässpray med lite kortison, är mycket effektivt. Bland ögondroppar är Tilavist favoriten, gulfärgade som man INTE ska få på vita kläder för det går inte bort, det svider till när man droppar i dem, men ack så effektiva. Har en väldigt värdefull känning till en Öron-näsa-hals-läkare som har bra koll på effektiva moderna mediciner.

  • hummle
    molly10 skrev 2009-04-22 12:35:47 följande:
    Aerius är piller. Jag tycker Nasonex, ett halvnytt nässpray med lite kortison, är mycket effektivt. Bland ögondroppar är Tilavist favoriten, gulfärgade som man INTE ska få på vita kläder för det går inte bort, det svider till när man droppar i dem, men ack så effektiva. Har en väldigt värdefull känning till en Öron-näsa-hals-läkare som har bra koll på effektiva moderna mediciner.
    ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ TACK molly ska kuta ner t apoteket för d e receptfria va? annars får jag mejla allergologen där jag annars går tack igen

    O sorry tjejer för detta högst OT inlägget, lr ja d senaste men d e pissigt o må kasst.
    vilka tider e d ni gifter er tjejer? jag ska börja jobba nu så smått vissa helger, därav frågan
  • Äntligen 090822

    stakare med era allergier.... usch *KRAMAR*

    ska med Skille idag o hämta upp skiva med alla bilderna tjohooo
    ska framkalla ngr via Peter men jag vet inte vilka ännu...
    SVÅRT val...
    Han tyckte att jag skulle ta ngr i 100*70 o sätta upp på jobbet hahaha skulle väl glädja läkarna och kandidaterna

    ni som gifter er i kyrkan, har ni bibel texter eller har ni dikter med?

    nu ska jag fortsätta med ett kort som Skille har best!

    puss o kram

  • Tx2

    baver: vad kul att det känns bra med klänningen.

    Trist med dem jobbiga allergibesvären. Hoppas att medicinen hjälper.

    Idag skall vi träffa vf och spika programmet för cermonin. Annars roar jag mig med att vara sambandscentral och pyttsar ut information till våra bästabästa som hjälper till.

    10 dagar kvar! Wiihiii!

  • Äntligen 090822

    Wiiieeee 10 dagar!!!
    Idag har vi bara 4 månade kvar!!!


    Tx2 skrev 2009-04-22 13:58:23 följande:
    10 dagar kvar! Wiihiii!
  • hummle

    äntligen : vi hade bibeltexter. 4 månader! d går undan nu
    kul m bilderna o att ni e nöjda.

    tx2: alla har vi våra nöjen spännande att få programmet spikat, lycka t

    nä nu ska jag sortera lite bröllopsbilder som jag ska visa senare här för ett par bekanta. SKOJ!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!