• Tx2

    Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!

    I år gifter vi oss! Wehii!

    MARS
    7: hummle, Örgryte gamla k:a

    MAJ
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    2: Tizia
    9: Baver, st Birgittaskapell + Bryggan under Bron
    16: Sweetsun ,Bohus Fästning + Nödinge Bygdegård(finnbastun )
    16: Myrmor aka Artist, Villa Herne, Vänersborg
    23: Skille

    JUNI
    18: Stella2009, Grekland

    AUGUSTI
    8: Daniela och Mikael, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    8: J D och D J, Hindås kyrka + Hindås stationshus
    22: Angelica och Vendel i Utbykyrka+ LaCuveé

    OKTOBER
    10: Carolina och Jonas, Lindome Kyrka + Lindome K:a Församlingshem

    DECEMBER
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

    Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3370114.html

    Gamla trådar:
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html
    tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224370.html

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!
  • Danielaa

    Hallå flickor!

    Aktiv helg i våran lilla tråd, som brukar va så lugn på helgerna...

    Tx2: Fattar inte att du kan va så cool...! T om jag e ju mer uppstressad!!

    Angelica och Astrid: Fråga om mailen från Peter, eller rättare sagt inloggningen... När jag ska logga in mig till albumen me anv.namn+lösenord (hoppas ni förstår hur jag menar...) på båda era album så fick jag skriva anv.uppg. flera gånger.. Har ni fått göra de? Tänkte så de inte e nåt knas här bara...

    Så nyfiken på mina å Niccis bilder nu!! Har ni bestämt er vilka ni ska ha?

    Har vi nån dejt inplanerad i veckan...?

    Natti natti, puss å kram!

  • Danielaa

    Tx2: Glömde ju... Kul me provsminkningen! De viktiga e ju faktist att de e nöjd å känns de "för mycke" så får dom väl sudda lite som Hummle sa...? Skönt att de börjar ordna sig me servering oxå!

    Tizia: Aah, va härligt me spa! Å gu va roligt me dubbla möhippor!!

  • Tx2

    Får väl se om jag tappar lugnet sista dagarna

    Hon suddade efter mina kommentarer så då blev det mycket bättre. Men skall tillbaka och prova med grön färg nästa gång.

    Tizia: Vad kul med en lugn o avslappnad möhippa till!

  • skille

    Jeg skal väre helt erlig så er jeg faktisk ikke keen på å la hele verden ha tilgang til å se meg nesten naken... så om jeg har noe jeg skulle ha sagt så er jeg mer komfertabel at dere ikek gir bort bruker navn og passord til siden, til noen...

  • Teapot

    Tx2, låter verkligen som att du har koll på läget. Ceremonin klar, serveringspoersonal artar sig... det mesta klappat o klart nu?

    Tizia, lika mycket filbunke som Tx2? Kul att bli hippad igen! Låter som en underbar dag, att få vara på SPA och gotta sig Berätta gääärna om hur bra det blev med ett hjärta mellan datumen i din blivandes ring

  • Danielaa

    Tx2: Kul å få prova lite olika färger på sminkningen!

    Nu ska vi ut å shoppa lite p¨å lediga dan!
    Ni andra som gjort SB, ska ni ha nåt mer än fotona i boxen/albumet som Angelica pratat om....?

  • Tx2

    Nä, vi är nog långt ifrån klara. Men det blir nog bra. I värsta fall så får jag ta några lediga eftermiddagar från jobbet. Men tror verkligen inte att det skall behövas. Har ju hela helgen på mig

    Tycker att ni skall ha papprena i silkespapper så att det finns lite mer att lyfta på när han öppnar kartongen. Plus något som ni hade på fotograferingen

  • Tizia

    Teapot:
    Ringarna var inte klara !! Så nu börjar jag bli lite nervös... Men så fort jag sett hur det blir lovar jag att informera =)

    Tx2: D va en bra idé med att ha ngt i lådan som man haft på sig =) Kanske ska sno den =)

  • baver

    hej

    skriver lite snabbt eftersom jag smygsurfar från praktiken...

    men jag hänger på skille och säger att det är totalförbud på att dela med sig av diverse lösen till mina bilder...
    även om jag tycker massa om er!!!

    ...blev också hippad i helgen

    hej svejs

  • Tizia

    Åhh nu är äntligen alla festprogrammen helt klara!! Så härligt å ha det avklarat ! Tx2 d fungerade jättebra med spraylimmet så 1000 tack för tipset =)
    OCH idag har jag pratat med en betydligt trevligare person på bageriet som ska göra vår tårta så nu blir det en chokladtårta utan hallon ändå =)

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009- Del 5!!!