• Juli 2010

    ~*~ Vi med vinrött och vitt tema ~*~

    Fler än vi som kommer ha vinrött och vitt färgtema?

    Tänkte att vi kunde följas åt och kanske komma med tips och idéer.

  • Svar på tråden ~*~ Vi med vinrött och vitt tema ~*~
  • Juli 2010

    MV85 - smart !
    Får fundera vidare på det där. Att få hem klänningen tidigt är ju ingen egentlig nackdel faktiskt.

    Funderar dock på att köpa någon form av gym-kort så jag får fart på viktminskningen. Nu har jag ju fått betydligt mer energi sedan jag tappat en del av vikten.

    Mätte dock låren idag (tittade på strumpeband) och blev förfärad över hur långt jag ändå har kvar. Då borde ju gym vara något för mig.

  • MV85

    Juli 2010: hehehe själv mätte jag midjan idag.. konstaterade att det hänt en del där utan att jag försökt... Sånt är alltid trevligt!
    Å andra sidan inte förvånande när jag gått ner från strl. 54 till 48 i byxor oxå... hehehe men har oxå en bit kvar innan jag är i mål!

  • Juli 2010

    MV85 - åhh, vad kul.
    Shit, från 54 till 48? du måste ha gått ner en hel del du med. Grattis !
    Jag känner inte att jag gjort någon större ansträngning egentligen heller för att gå ner i vikt. Men nu har det börjat plana ut, och det är väl då det är dags att börja ta i ordentligt?

    Tyvärr är ju gym-kort rätt dyra, så jag borde ju ta tillvara på naturen nu när våren och sommaren kommer.
    Har även en stegräknare jag skulle kunna damma av.

    Kanske man redan nu ska sätta ett mål för hur mycket man vill tappa under sommaren. Så man förbereder sig redan nu.

  • MV85

    Juli 2010: Det har jag säkert... men äger ingen våg, så svårt att veta! Är nöjd i alla fall, om än inte med sättet jag gjort det på... Men det blir bättre nu snart...

    Gymkort kostar allt för mycket..! Shit, vet inte när jag senast hade pengar till ett sådant... om någonsin... hmmmm... ja, ja.. Det får bli när jag blir rik... hehehe

    Mitt mål är att ha strl. 42 i byxor.. Kommer jag i det är jag lycklig o nöjd

  • Juli 2010

    MV85 - har inte pengar till det jag heller.
    De futtiga slantar man har prioriterar man lite högre, t.ex. till bröllopet.

    Jag är övertygad om att du kommer nå ditt mål.
    Som tur är har man ju ett tag kvar. Så något snedsteg har man råd med.

    Vet att jag nog kommer trilla dit på något snedsteg i alla fall. Men ska såklart göra allt för att det inte ska hända.

  • F A M E

    Tjejer va dheter sådan där som man använder till blomuppsättning. Som kan delas på hur som helst samt vattnas så att blommorna håller sig bättre.

  • Juli 2010

    F A M E - aahhh, jag har det på tungan... det är sådant där grönt du menar va?

  • F A M E

    Juli 2010 skrev 2009-03-29 21:01:10 följande:


    F A M E - aahhh, jag har det på tungan... det är sådant där grönt du menar va?
    YES sitter också på min tunga men nej jag kommer inte på´t
Svar på tråden ~*~ Vi med vinrött och vitt tema ~*~