• Juli 2010

    ~*~ Vi med vinrött och vitt tema ~*~

    Fler än vi som kommer ha vinrött och vitt färgtema?

    Tänkte att vi kunde följas åt och kanske komma med tips och idéer.

  • Svar på tråden ~*~ Vi med vinrött och vitt tema ~*~
  • Juli 2010

    MV85 - aha, det var så du menade. Ber om ursäkt om jag var otrevlig.
    Tror det kommer bli väldigt fin dukning ni kommer ha. Försöker själv fundera på hur vi ska ha det, men kommer inte fram till något riktigt bra än. Tur vi har ett bra tag kvar.

    F A M E - välkommen hit.
    Vad kul att din klänning snart ska komma. Spännande värre !
    Hoppas den kommer sitta bra och att du blir nöjd. Men det tror jag nog.

  • Venus08

    En till som tänkt sig vinrött eller mörkrött och vitt (creme) som färgtema.
    Min klänning går i färgen champagne/creme och så skall jag ha en bukett med bara mörkröda rosor (se galleriet).
    Vi har tänkt oss cremefärgade borddukar och mörkröda tygservetter vikta som hjärtan.
    Men nu kommer mitt stora problem:
    Lokalen där vi skall ha festen har mörkblåa stolar...
    Det kommer ju inte att se klokt ut!!!

  • Juli 2010

    Venus08 - välkommen hit.

    Otroligt vacker brudbukett du kommer ha !
    Jag kommer ha en liknande, fast med silkesblommor.

    Vet inte hur man kan lösa det där med stolarna. Kan man inte göra stolsöverdrag med vita lakan eller något?

  • MV85
    Venus08 skrev 2009-03-27 14:15:54 följande:
    En till som tänkt sig vinrött eller mörkrött och vitt (creme) som färgtema. Min klänning går i färgen champagne/creme och så skall jag ha en bukett med bara mörkröda rosor (se galleriet).Vi har tänkt oss cremefärgade borddukar och mörkröda tygservetter vikta som hjärtan.Men nu kommer mitt stora problem:Lokalen där vi skall ha festen har mörkblåa stolar...Det kommer ju inte att se klokt ut!!!
    Vårt ställe har oxå blå stolar, men de är i alla fall diskret blå... Hmmm.... Stolsöverdrag?
    Tur annars att blått, mörkrött och creme går ihop! Det skär sig faktiskt inte..
  • Juli 2010

    MV85 - du har rätt där. Blått går nog väldigt bra tillsammans med mörkrött och creme.

    Så länge det inte är neonblått förståss.

  • MV85

    juli2010: hehehe känns ju onekligen otroligt korkat att ha neånblåa stolar i en lokal man vill kunna hyra ut hehehe

  • Juli 2010

    MV85 - haha, korkat var ordet.

    Men det skulle inte förvåna mig om det skulle finnas någonstans ute i världen.

  • MV85

    Finns det något som förvånar att det finns någonstans? hehehe

  • Venus08

    Nej som tur är dom faktiskt inte neonblåa :)
    Men jag hade hellre velat ha allt i creme och mörkrött...
    Vet heller inte om man orkar knyta lakan runt varje stol, vi har nämligen 150 gäster...suck...

  • MV85

    Venus08:
    Då är det nog tyvärr bara o gilla läget.. Själv avskydde jag våra stolar första gången jag såg dem, men andra gången vi var där hade de dukat upp för det var andra som skulle ha fest på kvällen o då såg jag hur fina de faktiskt var

Svar på tråden ~*~ Vi med vinrött och vitt tema ~*~