• viktualia

    Tolvan har gjort det igen....

    ... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!

    Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!

    *kram på er*

  • Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....
  • MuffinsTönt

    Hihi, jag tror Vickan är en kontrollfreak eller så är hon kocken.

    Är det ngt jag inte gillar är att planera min egen födelesedag. Vill ju ha suprise!

  • viktualia

    alltså.. jag ska ha middag för polarna på lördag och då är det JAAAAG som bestämmer menyn och vinerna! sen råkar själva födelsedagen vara dagen efter.. vet inte om/hur vi ska fira då..

    Menyn blir i alla fall skaldjurspaté med tillbehör till förrätt, parmalindad kyckling med rotfrukter och troligen vitlöksfräst spenat. Och sen den där spännande efterrätten...

    Vinvalet är inte fixat än...

  • anne på grönkulla

    mums! här har jag vart på party o druckit tokigt mycket vin redan ikväll... hmm... undrar hur det går imorrn...

    Muffins! tyck inte synd om andra - de kan ha valt ensamheten själv! Tänk på vad du vill istället!

  • MuffinsTönt

    anne på grönkulla skrev 2009-03-29 01:07:39 följande:


    Muffins! tyck inte synd om andra - de kan ha valt ensamheten själv! Tänk på vad du vill istället!
    Sant! Tänk att vissa saker kan vara så svårt att fatta!!
  • MuffinsTönt

    Oh,min kompis har frågat igen om jag ska komma över på fika. Med Ladys kloka ord i bakhuvet har jag tackat ja. Nu sitter jag och försöker pyssla ihop träningspass och fikabesök. Ibland suger västtrafik.

  • viktualia

    Muffins - hoppas du får ihop alla skojigheter!

    Själv sitter jag och förbereder ett föredrag som jag tagit på mig privat.. fniss fniss.. jag är så usel på powerpoint... *suckar*

  • viktualia

    nu finns inte mormor på jorden längre... hon har det nog jättebra i himlen med morfar och alla vännerna....

Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....