• viktualia

    Tolvan har gjort det igen....

    ... dvs det är dags för inte mindre än 12:e tråden!

    Bara att babbla vidare om högt och lågt. Stort och smått. Glädje och gråt. Och allt däremellan!

    *kram på er*

  • Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....
  • viktualia

    Muffins - jag brukar ta ett glas vin ensam när jag är på tjänsteresa. Sätter mig gärna på nåt ställe där det rör sig mycket folk, ser till att ha med mig nån precis lagom intressant tidning och sen kan jag sitta där länge... bläddra lite förstrött i tidningen och sippa på vinet.. najs!

  • Lady o Lufsen

    Neheej du muffins geek- du ska inte bry dig om vad andra kan tänkas tycka eller tro! Nu har du ju projicerat...det vill säga att du tror att alla andra trot/tycker det DU gör! FEL! Gå du ut och drick vin eller annat utan att fundera på vad någon/några andra kan tänkas tro!!

    ÅK till landet!!!! Det är vad jag tycker att du ska göra.....

  • MuffinsTönt

    Lady o Lufsen skrev 2009-03-28 20:19:19 följande:


    Neheej du muffins geek- du ska inte bry dig om vad andra kan tänkas tycka eller tro! Nu har du ju projicerat...det vill säga att du tror att alla andra trot/tycker det DU gör! FEL! Gå du ut och drick vin eller annat utan att fundera på vad någon/några andra kan tänkas tro!!ÅK till landet!!!! Det är vad jag tycker att du ska göra.....
    Lady
    Du har rätt. Jag bryr mig för mkt om vad andra tycker och tänker. Inte bra!!

    Nästa gång ska jag till Bishop´s arms, beställa en fruktöl och sitta med min nyköpta pocket. Snabba Cash, ganska ok bok.

    Jag pratade min andra killkompis i Hong Kong. Klagade på dyra flygbiljetter. Då sa han att han kan sponsra mig med 1000-2000kr. "Tyvärr" kan han inte lägga ut mer eftersom han själv sparar till en resa.

    Va kan man säga om såna vänner?!?!
  • Lady o Lufsen
    viktualia skrev 2009-03-28 20:42:07 följande:
    japp det är dags för fest.. lillVickan blir äldre och äldre...
    Så vickeli-vick fyller år???
    Hur många....?
  • Lady o Lufsen
    viktualia skrev 2009-03-28 21:02:57 följande:
    32 st år på söndag nästa vecka
    Mäh?? 32 hela år?? GRATTIS!!!!!!!

    "Vad är det för en dag, vad är det för en dag?
    Är det en alldeles vanlig dag, nej det är Vickans födelsedag!
    Hurra, hurra, hurra.....hurra, hurra, hurra!!!!!

    Om jag nu glömmer att gratta dig på DIN dag så har jag redan gjort det nu!

    Men.........ska DU då kolla goda efterrättsrecept? Nix, det ska mannen i ditt liv göra ju...
Svar på tråden Tolvan har gjort det igen....