• Svar på tråden Luleåtråden del 3
  • Jörgens fru

    Jag blir ju nervös när jag ser att en efter en börjar närmasig dagen D med stormsteg! KUL!

  • lill larsson

    hur har ni gjort med era vigselringar??
    har ni köpt dom i luleå eller beställt dom på typ guldfynd eller så??

    för jag hitta en sida nu med en massa ringar å bra pris och allt.. så funderar på att kanske beställa därifrån? att man går in på guldfynd så får dom ta mått på mitt finger å så? men ändå så svårt att beställa? kan ju vara nå konstigt eller så, man vill ju alltid prova

    hur har ni gjort med ringar?

  • annanilsson78

    Vi provade först på olika butiker.
    Lånade sedan hem ett ringmått från där vi skulle beställa på nätet, vigselbutiken och bestämde storlek.
    MYCKET billigare blev det!
    lill larsson skrev 2009-05-14 22:38:35 följande:


    hur har ni gjort med era vigselringar??har ni köpt dom i luleå eller beställt dom på typ guldfynd eller så??för jag hitta en sida nu med en massa ringar å bra pris och allt.. så funderar på att kanske beställa därifrån? att man går in på guldfynd så får dom ta mått på mitt finger å så? men ändå så svårt att beställa? kan ju vara nå konstigt eller så, man vill ju alltid provahur har ni gjort med ringar?
  • lill larsson

    ni beställde från vigselbutiken? för jag har kollat där tror jag det hette? och det var väldigt fina ringar där :)
    ja det var verkligen fina priser och bra :) funderar på det. men karl min säger att det får kosta vad det vill :)

  • LillemorL

    det känns helt overkligt att det snart är dags! vi har det mesta klart så på tisdag åker vi en vecka till paris och har det bra, så våra batterier är laddade till den stora dagen:)

    Vibeställde oxå vår ring från vigselbutiken (finns i galleriet) , men vi prova den i butik och tog ringmått och s¨å, tror det var å boströms vi var och prova, skillnaden från att köpa i butik eller på internet är stor, prisskillnaden var nästan 4000 kr för oss! betalade 8600 på internet med gravyr och frakt, i butik skulle den ha kostat nästan 12000!

  • lill larsson

    okej har kollat där en massa och hittat en massa fina ringar till väldigt bra priser :)
    men kan man bara gå in och kolla och säga att man vill prova en vigsel ring? finns likadana ringar på guldfynd eller boströms så man kan prova å sen beställa då eller?...

    ska era papper föra er till altaret?

  • annanilsson78

    Jag ska gå med min blivande till altaret. Känns för mig mest naturligt.
    lill larsson skrev 2009-05-15 21:27:54 följande:


    okej har kollat där en massa och hittat en massa fina ringar till väldigt bra priser :)men kan man bara gå in och kolla och säga att man vill prova en vigsel ring? finns likadana ringar på guldfynd eller boströms så man kan prova å sen beställa då eller?...ska era papper föra er till altaret?
  • Anna  Henrik

    Idag har Lillemor blivit hippad!! Imorgon vill vi veta allt...!

  • LillemorL

    halloj! jag överlevde hippan, och det var det roligaste jag någonsin varit med om! allt var såå bra anordnat och den tid mina vänner lagt ner för min skull är helt otrolig! var en dag och kväll med många skratt och tårar:) ska skriva en mer utförlig rapport om dagen så ska ni få höra allt:) men kortfattat så var det kidnappning, uppdrag, afrodance och relaxen på helex, god mat hälsningar från vänner som inte kunde komma, och framförallt, trevligt sällskap:)

Svar på tråden Luleåtråden del 3