• sarahkka76

    Bröllop 2010 nr 6

    Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

    Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

    Bridezillas, here we go!

    Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • workoutgirl

    Sitter och kolar runt på ringar, vi är ju inte förlovade än trots att vi har bestämt datum ha ha. Men min älskling vill inte gå och titta ut ringar tillsammans utan han planerar nån överraskning. Jag vill ju ha ring NU!

    jag har fastnat för den här, heter ju samma som mig t om ;)
    www.tvahjartan.se/collection.php&id=45

  • MV85
    workoutgirl skrev 2009-03-26 11:17:13 följande:
    Sitter och kolar runt på ringar, vi är ju inte förlovade än trots att vi har bestämt datum ha ha. Men min älskling vill inte gå och titta ut ringar tillsammans utan han planerar nån överraskning. Jag vill ju ha ring NU!jag har fastnat för den här, heter ju samma som mig t om ;)www.tvahjartan.se/collection.php
    haha den som är lik min vigselring som jag ska ha heter oxå som jag! Hmmm...
    Kommer dock göra om min lite mot hur den ser ut i original...
  • sarahkka76
    MV85 skrev 2009-03-26 10:51:51 följande:
    Jag har använt den en del.. Vad letar du efter?
    bhuktan Men har du testat den nu? för även om jag slår på ordet svart så står det att inget kunde hittats.
  • sarahkka76

    FruH: vilket kap! Grattis

    Workaoutgirl: kul med överraskning du kan alltid visa honom vad du tycker om och ung vad du är ute efter så han har ngt att gå på.

    Igår vann jag på tradera jätte fina tvålar till toaletter på lokalen. de är små svarta rosor, hoppas de är lika fina i verkligheten. Vi ska även ha svarta och purpurfärgade handdukar.

    Har även vunnit dekorationsdiamanter av akryl. Vet att det finns stora såna, var hittar man såna? Är det ngn som vet?

  • MV85
    sarahkka76 skrev 2009-03-26 11:29:53 följande:
    Har även vunnit dekorationsdiamanter av akryl. Vet att det finns stora såna, var hittar man såna? Är det ngn som vet?
    Beror på vilken färg ni ska ha... Har sett genomskinliga på Åhléns för bara några veckor sedan.
  • sarahkka76

    Vi ska ha genomskinliga och svarta. Jag har också sett de där men var där förra veckan och då fanns det inga kvar. få nog hålla utkik tror jag.

  • Fenixx

    FruH>> åh vilket fynd, hoppas dem passar bra nu.

    själv så har man varit bortrest i några dagar och hälsat på goda vänner och umgåtts med lite gott vin och mat.

    och idag när jag kom hem så hade deklarationen kommit för oss bägge, och vi bägge får pengar tillbaka som vi kan lägga undan till bröllopet.

  • FruHögstadius

    jag hoppas att jag också får tillbaka på dek. ska jag spara lite iallafall, sen hoppas jag på ett sommarjobb och då ska jag nog lägga undan till en klänning
    min gubbe ska köpa en tv , så på den sidan blir det inget att spara.
    Han tyckte att det var en onödig utgift med tärnklänningarna, men jag sa att vi aldrig kommer att få dem mycket billigare så.

    Vi pratade om bröllopet i helgen och han vill inte planera för att ahn är rädd att vi inte ska ha råd och att jag ska bli ledsen, men han hjälper heller inte till med att spara så. JAg hoppas kunna spara ihop det mesta som jag behöver och sen till hösten måste vi hjälpas åt , annars kommer vi inte kunna bjuda så många, eller bjuda på så mycket mat..

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6