• sarahkka76

    Bröllop 2010 nr 6

    Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

    Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

    Bridezillas, here we go!

    Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • Fenixx

    oj var väldigt segt att komma in här på BT efter 21, konstigt va.

    visst var lite uppgjort sen innan, men var småskoj att kika på. jag tycker det var en väldigt fin klänning.
    men vissa kostnadsgrejer tog dem ju aldrig upp som tex fotograf, bröllopsnatt osv.

  • Sussii

    haft problem att komma in på sidan (BT) men nu är jag hära. Jag har en del att läsa märker jag :P
    hoppas ni flickor mår bra.

    Såg ni "vårt bröllop i era händer"??? fick ni några insperation till erat kommande? =)

    imorgon sk avi "bomb" ringa en kyrka och lokal. det blir troligen byte av kyrka för våran del :P närmre till en lovande lokal vi har hittat. måste bara få se den med =)

  • berglinlindström

    jag såg pogramet ikväll och vi ska försöka hitta den brudbutiken i uppsala dom verkar ha mycket.
    har inte varit inne på ett tag pga sjuka barn man blir så trött på denna envisa sjukdomar.

    hoppas ni andra mår bra

  • workoutgirl

    Nu har vi börjat bröllopsplanera fast det verkar som om vi planerar olika saker för min blivande man är festen det viktigaste medan jag bryr mig mer om ringarna och klänningen.

    imorgon ska jag iallafall ringa till en tänkbar lokal och höra om de har sommarstängt, isåfall blir det kanske ett septemberbröllop. Måste bara hitta en bra plats att vigas på också, svårt eftersom vi inte vill vara i kyrkan.

  • Ananias

    tror ni brudbutiker har ra som alla andra i slutet av sommaren ? tyänkte om man ska försöka göra kap då=)

  • chenda86

    Hej!

    Nu har jag trillat in här. Planerar att gifta mig med min underbara fästman i april 2010! har läst lite av vad ni alla skrivit å kände att jag också får hänga med här! Inte för att jag har sådär jättemycket att säga just nu! :) Men hej i alla fall!

  • chenda86

    Tackar! :)


    Fenixx skrev 2009-03-15 22:57:13 följande:
    ju fler desto roligare, välkommen chenda86.
  • Humlan66

    Välkommen chenda86

    Jo nog va det lite konstigt program igår, det va som om allt gick på speed. Lite filmklipp här och lite där. Ingen riktigt helhet tyckte jag . Och sen när man ville kika på festen - ja då slutade det . sen tv3 med alla jäkla reklampauser. suck

    Klänningen va sådär, tyckte hon skulle ha haft en slöja oxå . men vad rörda dom blev. Undrar om dom VERKLIGEN vart nöjda eller om det bara va som det såg ut

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6