• 28 Aug

    Maj 2010

    Hittat massor av majtrådar för 2009 men tyckte det behövdes en för 2010. Fler som gifter sig då som vill följas åt?

  • Svar på tråden Maj 2010
  • MV85

    Välkommen in hit Amoressa
    Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med någon av dina frågor, men ville i alla fall säga hej

  • NässjöBrud

    Denna helgen har jag varit och tittat på 4 olika lokaler till vår bröllopsfest och fastnade för en lokal! Jippi. Nu är det bara att hoppas att priset landar inom vår budget, har inte fått offerten än. Väntar med spänning!

  • Ninnalotta

    Ska träffa den som ansvarar för lokalen vi funderar på, nu på söndag, ska bli super spännande att höra vad hona har att säga!!

  • Curre

    Är de nån som har bokat i Gbg`s området?
    Vi har inte bestämt oss om de blir i gråbo/lerum el Romelanda/kungälvs området än...

  • Fröken Strössel

    Nu har vi bokat lokal! Blev den första vi tittade på och det känns jättebra

  • MV85

    Fröken Strössel skrev 2009-04-04 12:56:22 följande:


    Nu har vi bokat lokal! Blev den första vi tittade på och det känns jättebra
    Grattis!
    Vi bokade oxå första... Tittade inte ens på fler, för den första bara kändes rätt..!
  • 73an76an

    Hej...

    Jag och sambon ska gifta oss maj 2010 så nu har vi börjat fundera och planera.. Satt hela gårdagen ute i det fina vädret och pratade och planerade.. I morgon ska jag ringa och se om kyrkan och lokalen vi önskar är lediga den 22:a (pingst).

    Vi har funderat på vilka som ska vara involverade i bröllopet men inte frågat dem ännu. Vi har valt färgtema, duknig och hmm jag har ganska bra ide på hur inbjudningskort mm ska se ut. Vi gjorde även en preliminär budget...hjälp!!!! vad dyrt det är med bröllop... och vi som inte tänkt oss något speciellt.. Men vi hoppas kunna dra ner lite mot vad vi kom fram till, men nu är det dax att öppna ett konto och börja spar. Inser att det borde man gjort för länge sedan...suck..

    Men skoj ska det bli..

  • Fröken Strössel
    MV85 skrev 2009-04-04 13:14:32 följande:
    Fröken Strössel skrev 2009-04-04 12:56:22 följande:
    Grattis! Vi bokade oxå första... Tittade inte ens på fler, för den första bara kändes rätt..!
    Samma här! Jätteskönt att bara bestämma och gå vidare i planeringen!
  • MV85

    Fröken Strössel skrev 2009-04-05 19:25:18 följande:


    Samma här! Jätteskönt att bara bestämma och gå vidare i planeringen!
    Ja, eller hur!?!
    Dock typ inte kommit någonstans alls när det gäller kyrka för vår del ännu... Det frustrerar mig... men men, alla hinder är till för att överkommas!
  • Fröken Strössel

    Hej på er!

    Vi har väldigt gott om tid på oss nu men jag har en känsla av att den kommer rusa fram och sen står vi där och det är april 2010.

    Vad är det som måste fixas? Är det någon som har en härlig lista med saker at tta tag i?

    Jag känner att jag börjar i helt fel ände och är lite rädd att jag kommer missa saker som det skulle vara bra att fixa redan nu.

    Så, tips mottages alltså tacksamt om vad vi kan sätta igång med redan nu

Svar på tråden Maj 2010