• 28 Aug

    Maj 2010

    Hittat massor av majtrådar för 2009 men tyckte det behövdes en för 2010. Fler som gifter sig då som vill följas åt?

  • Svar på tråden Maj 2010
  • Alvs

    Vi ska oxå gifta oss i maj 2010, den 22:e. Det råkade bli pingst, men min sambo valde den dagen eftersom han fyller 30 då. Jag längtar ihjäl mig!{#lang_emotions_smile}

  • Fröken Strössel

    Bella83 skrev 2009-03-02 12:58:21 följande:


    Fröken Strössel skrev 2009-03-01 19:43:28 följande:
    Var i Skåne ska ni gifta er?
    Min sambo är från Vejbystrand. Vi ska gifta oss borgligt så vi letar plats nu men det bllir i närheten av Vejby/Ängelholm.

    Ni då?
  • mysifer

    8 maj här

    gifter oss i Skåne där jag kommer från men bor nu i Jönköping.

  • maj2010

    Det är väl inte bara jag som tycker att det är ofantligt länge kvar till maj 2010?

    Hade så gärna satt igång och bokat grejer redan nu, men då tror folk man är galen... Plus att jag hinner ändra mig flera gånger om. Enda praktiska detaljen som är klar är festlokalen, som är preliminärbokad.

  • mysifer

    jo det är ett tag kvar men vi har ändå prel.bokat både lokal, vigselplats och fotograf. har kontaktat sömmerska också och ska dit i september på första möte.

  • MV85

    Vi har prel. bokat festlokalen o ska boka den helt när m2b godkänt den (han har inte sett den än) nästa vecka...
    Annars har vi inte bokat nått... Det känns väldigt långt kvar än!

  • SofieochJamie

    Ja det är fruktansvärt lång tid kvar. Längat ills det är ett år kvar så man kan verka lite vettig när man pratar planering. Vi har bokat och betalat depositionen på lokalen. Vi är 110% säkra på att vi vill vara där så vi slog till direkt.

  • JL2b

    Här är en maj-brud också :) Den 29maj 2010 kommer vi att vigas i Kalmar stadspark, vigselförrättare och festlokal är bokad. Tärna och bestman är tillfrågade och har tackat ja också :)

  • Fröken Strössel

    Ja visst är det långt kvar men jag blir så ivrig! :)

    Fast jag känner redan att jag ändrar mig om saker som färgtema och liknande varannan dag så jag ska nog lugna ner mig lite och fokusera på det som är viktigast just nu, lokal.

    Vet ni hur länge innan man kan boka vigselförättare?

Svar på tråden Maj 2010