• Svar på tråden Mer fortsättning! Bröllop Umeå 2009!
  • Umbraz

    Hittade ingen stämpel :(. Det fanns ett väldigt litet utbud av stämplar här i Umeå. Små är de dessutom. Jag letar efter en stämpel som är 8x5cm eller något likande. Har hittat en på my cards men då blir det att hosta upp stålar. Vet just nu inte alls hur jag ska lösa den helt tomma baksidan...

  • Madam Mim

    Umbraz: Kolla om du hittar det du vill ha på Panduro i Stockholm. Om du hittar det kan jag gå å köpa stämpeln åt dig ock skicka den till dig. Nemas problemas Jag springer ändå där några gånger i veckan.

    Har du kollat vad det finns för klistermärken? Finns massa bokstäver som är snirkliga. Man kanske kan sätta ihop till ett monogram?

  • Umbraz

    Men du är verkligen för gullig!!!
    Jag har faktiskt hittat en stämpel på Panduro, tänkte ringa till återförsäljaren här i stan och kolla om de har den och i annat fall hur lång tid det tar att beställa hem den.
    Du förstår, meningen är att inbjudningarna ska ut i veckan. Hade inte en tanke på baksidan när jag gjorde korten men nu behövs det verkligen något där, så jag är lite stressad. Men jag får skylla mig själv, det är ju bara att inbjudningarna får gå ut nästa vecka men det känns lite surt när man inte kan följa planeringen. Ska du på Panduro i veckan tror du?

    Madam Mim skrev 2009-03-11 09:10:35 följande:


    Umbraz: Kolla om du hittar det du vill ha på Panduro i Stockholm. Om du hittar det kan jag gå å köpa stämpeln åt dig ock skicka den till dig. Nemas problemas Jag springer ändå där några gånger i veckan. Har du kollat vad det finns för klistermärken? Finns massa bokstäver som är snirkliga. Man kanske kan sätta ihop till ett monogram?
  • Madam Mim

    Umbraz: Hmm har vägarna förbi på Fredag. Om du mailar din adress och talar om(länkar) vad jag ska köpa så är det inga problem, men då har du inte stämpeln förren på Måndag. Är det försent? min mail är anne.ek@home.se

  • Umbraz

    Ja, vad ska man säga....idag när jag änteligen hittat en lösning på problemet till den tomma baksidan kom sambon hem och sade att han tyckte det var snyggast att ha den tom, han menade på att baksidan ändå inte syns då den säkert sätts på någon anslagstavla någonstans. Och han har ju faktiskt en poäng där, min otroligt tänkte sambo.
    Så nu har vi hux flux lagt inbjudningarna på lådan ikväll. Varför ska man alltid göra allt så komplicerat för sig? så mycket tid och energi det har gått åt till detta problem som i slutändan visade sig vara helt onödigt, egentligen.

  • Madam Mim

    Ni andra Umeå brudar som hänger här: Säg till om jag kan göra något för er här i Stockholm. Ni hjälper mig så mycket bara genom att skriva och dela med er här så det minsta jag kan göra är att yra omkring i Stockholm och hjälpa er.

  • Umbraz

    Du är bara för gullig!! Otroligt hjälpsam! Jag ska ha det i åtanke under resans gång att du finns i Stockholm. Hoppas att vi kan hjälpa dig med något i framtiden. Kram

  • Umbraz

    Ja...världens bästa och klokaste man, som alltid tar ned mig på jorden när jag tenderar till att flyga iväg :)

    Madam Mim skrev 2009-03-11 20:03:49 följande:


    Du har en klartänkt man: :)
  • SommarNoll9

    Madam Mim skrev 2009-03-11 20:06:08 följande:


    Ni andra Umeå brudar som hänger här: Säg till om jag kan göra något för er här i Stockholm. Ni hjälper mig så mycket bara genom att skriva och dela med er här så det minsta jag kan göra är att yra omkring i Stockholm och hjälpa er.
    Verkligen jättesnällt av dig att ställa upp om man behöver hjälp! Ska lägga det på minnet om jag behöver något från huvudstaden. Säg bara till om vi här uppe kan hjälpa dig med något!
Svar på tråden Mer fortsättning! Bröllop Umeå 2009!