• Alemonia

    Bröllop i Norrköping 2009

    Det borde finnas flera än vi som planerar bröllop i Norrköping detta år. Vore kul att utbyta tips och idéer.

  • Svar på tråden Bröllop i Norrköping 2009
  • Villemoa

    Vi ska träffa både vigselförrättare och de på herrgården nästa vecka för mer detaljplanering. Ska ordna med placeringskort och fila mer på bordsplaceringen också. Sen ska vi köpa kläder till blivande och dottern. Sen är det mesta ordnat, bara småsaker kvar. Fast många bäckar små....tur att man har några veckor kvar

  • Cltsp

    Didis: Vi blir mellan 60-70 pers

    DCL: Var i norrköping ska ni gifta er?

  • Cltsp

    Jag borde nog boka frissa och smink snart... ska ni gå till någon särskild?

  • lipaj

    Ngn som tar catering fån Nörrköpig, behöver bra tips på hämtmat!!

  • DCL

    Vi ska gifta oss på Löfstad slott och ha festen på Stegeborgs trädgårdshotell.

    Tar gärna emot tips på frisörer (som inte är alltför dyra) och bra florister.

  • didis

    Jag har också bokat Niklas på Barberar´n. Har varit och pratat med honom (han har klippt mig förut) och han verkar förstå hur jag vill ha det.

    Catering har vi Dillqvists, även porslin och personal är därifrån. Vi har provätit huvudrätten och den var kanon och mycket rikligt tilltagen!

  • MilosMamma

    Heej åh va kul med en Norrköpingstråd, vi gifter oss 29 augusti :D

    Letar catering men det är så jäkla dyrt för våran budget..

  • Cltsp

    Har ni sett den gamla tråden med massor med catering- och restaurangtips?

    Verkar som Barberar'n vore nåt att satsa på då. Vi gifter oss på nationaldagen, vilket räknas som söndag nuförtiden och det ställer ju till det lite. Jag vet inte om frisörerna har eller vill ha öppet då... kanske får fråga i galleriorna?

  • MilosMamma

    Jag kommer fixa håret hos en tjej som jobbar som frisör i sörping, vet inte vad hon heter, men min ena tärna går hos henne annars så hon skulle fixa ett paketpris.

    Sminket gör jag självklart på Make up store. Jag använder bara deras smink.

    Brudbuketten kan jag ju inte göra själv om man lyssnar på skrock. Annars är jag ju florist.

Svar på tråden Bröllop i Norrköping 2009