• Tindragull

    Några från Halmstad?

    Några från Halmstad med omnejd som planerar bröllop?
    Själv är jag från Oskarström och gifter mig den 9:e maj.

  • Svar på tråden Några från Halmstad?
  • ninni84r

    ja lite snacks med, kanske chips och salta pinnar och sånt tror jag.

  • Suss o Jonas

    Fanns det inga fler i tråden (än jag och Tindragull) som kunde tänka sig att hjälpa till vid varandras bröllop med tex servering.
    Allt för att få ner priset?

  • Tindragull

    Nu har m2b:s namnbyte gått igenom! Nu heter han inte Karlsson längre!!!

  • Hemlig2009

    Vad kul! Vi funderar fortfarande på vad jag ska heta...

    Idag ska vi till Tårtdesign och prata tårta och imorgon ska jag till floristen. Sedan har min klänning kommit till butiken i Malmö, spännande!

  • ninni84r

    Åh spännade, du får berätta sen hur den va! Ska du hämta den i helgen? Vi har precis köpt dekorationsdiamater och organzapåsar på ebay. Kul det är att shoppa lite bröllopet! :)

  • Tindragull

    Igår var vi och beställde alla blommor till bröllopet! Blev totalt toklycklig när jag hittade bukettdekorationer! Gröna och vita fjärilar, nästan exakt likadana som de jag har i papper som blir dekoration på bord o.s.v.
    *glad*

  • Tindragull

    Vad fick du ge för organzapåsar på ebay?
    Har aldrig riktigt vågat ge mig på att försöka handla där...


    ninni84r skrev 2009-03-21 11:42:44 följande:
    Åh spännade, du får berätta sen hur den va! Ska du hämta den i helgen? Vi har precis köpt dekorationsdiamater och organzapåsar på ebay. Kul det är att shoppa lite bröllopet! :)
  • SandyT

    ¨Hej tjejer
    Nu behöver jag eran hjälp igen. Har ni koll på om det finns någon firma i närheten av Halmstad som hyr festsaker som sittbänkar, mattor, stolöverdrag osv. Alla jag hittar är långt bort =(

  • Hemlig2009

    Jag har handlat en gång på Ebay, tyckte det var jättekul. Köpte faktiskt sambons manschettknappar han ska på bröllopet. Engelska Ebay så frakten inte skulle bli så lång.

    Bild finns i galleriet.


    Tindragull skrev 2009-03-22 21:27:27 följande:
    Vad fick du ge för organzapåsar på ebay?Har aldrig riktigt vågat ge mig på att försöka handla där...
  • SandyT

    Men hur lång tid tog det innan du fick grejerna? o vad låg frakten på?

Svar på tråden Några från Halmstad?