• Tindragull

    Några från Halmstad?

    Några från Halmstad med omnejd som planerar bröllop?
    Själv är jag från Oskarström och gifter mig den 9:e maj.

  • Svar på tråden Några från Halmstad?
  • Tindragull

    Tackar för komplimangen å Mattis vägnar...
    Han kan charma skiten ur en sten han om han vill...


    Snoddasen skrev 2009-03-07 17:41:54 följande:
    Åhh...vilken liten sötnos! =)
  • Tindragull

    Åh, vad roligt!!!
    Tog ni nån bild på dig i klänning då?

    och sen måste jag ju få fråga. Vem är du på bilden?


    Snoddasen skrev 2009-03-07 17:38:40 följande:
    Åhh..idag har jag provat klänning!Vilken känsla.Hon i butiken var imponerad över hur snabbt jag klädde mig efter att tagit av mig klänningen.Men behöver dock en 38:a, skelettet mitt har tydligen den storleken. =)
  • ninni84r

    så nu har jag lagt upp 2 bilder från hv-gården i mitt galleri


    lillalyckan skrev 2009-03-02 00:06:41 följande:
    ninni84r och Tindragull: Om ni har möjlighet sen hade det varit jättegulligt om ni ville lägga upp bilder på era lokaler, har ju som sagt gott om tid, men kan inte bärga mig med planeringen
  • ninni84r

    Tindragull: så söt han va ja! vilken fin frisyr du hade bild på i ditt galleri btw. kanske sno den ;)

  • Tindragull

    Lokalen ser ut precis som jag minns den! Fast när jag var där var där bara bord där längst till höger...resten var dansgolv!

    Frisyren/frisyrerna i mitt galler får du sno hur mycket du vill! Jag ska ha mitt hår ungefär så. Att ha allt hår uppsatt är inte riktigt min stil.

    Mattis tackar för komplimangen!

  • Kallemero79

    Nu har vi bokat lokal och jag har köpt KLÄNNINGEN!!!!!! Så nu har alla hört det

    Någon som har nån kul idé på transport för oss till festlokalen?
    "Limmo" är inte riktigt jag...

  • Tindragull

    Vad kul! Vad blev det för lokal och har du ingen bild på klänningen?
    Här finns lite bilder som man kan hyra till bröllop och så: www.bfm.nu/halmstad.htm
    Annars kan man ju alltid försöka hitta nån med häst & vagn om man har lite kontakter. Hur långt ska ni transporteras?


    Kallemero79 skrev 2009-03-08 21:33:37 följande:
    Nu har vi bokat lokal och jag har köpt KLÄNNINGEN!!!!!! Så nu har alla hört det Någon som har nån kul idé på transport för oss till festlokalen?"Limmo" är inte riktigt jag...
  • lillalyckan

     


    ninni84r skrev 2009-03-07 18:03:47 följande:
    så nu har jag lagt upp 2 bilder från hv-gården i mitt galleri

    Nu har jag kikat för fullt på era bilder! Tack så mycket {#lang_emotions_laughing}

  • Alinn

    Hej, jag hoppas in här! Gifter mig den 23 maj i år.... i St. Olofs Kapell och festen hålls på Hertz Minne. Har drabbats av bröllopsstress - undrar om jag blir lugnare av att surfa in på BT?!

Svar på tråden Några från Halmstad?