• Tindragull

    Några från Halmstad?

    Några från Halmstad med omnejd som planerar bröllop?
    Själv är jag från Oskarström och gifter mig den 9:e maj.

  • Svar på tråden Några från Halmstad?
  • Hemlig2009

    Vi gifter oss också i Vapnö kyrka, kul med fler.

    Vera & Co har massor av Nixa, mycket större utbud av det märket än vad Hanna Morris har.

  • hanaxe

    Hej

    Hoppar in här. Är också Halmstadbrud men gifter mig utanför Uppsala 27 juni i år. Mycket fixat, klänning köpt, inbjudningar utsända, catering beställd. Känner mig ändå stressad....

    Har någon varit och fått spraytan på något ställe i Halmstad som ni kan rekommendera?

  • Hemlig2009

    Nej, men jag funderar också på det så jag väntar också på svar från någon.


    hanaxe skrev 2009-02-26 22:18:24 följande:
    Hej Hoppar in här. Är också Halmstadbrud men gifter mig utanför Uppsala 27 juni i år. Mycket fixat, klänning köpt, inbjudningar utsända, catering beställd. Känner mig ändå stressad.... Har någon varit och fått spraytan på något ställe i Halmstad som ni kan rekommendera?
  • Tindragull

    Jag har fått spray-tan på.... Asch, vad heter den där smink butiken på storgatan? La Coronne?
    (längesedan jag var i stan, märks det?)
    Det var toppen! Dock är det snart 4 år sedan....

    Jöss, nu lät jag verkligen som värsta bonden ju!

  • Snoddasen

    När gifter ni er? Åhh...vi måste dit och kolla nuu...tur att jag är ledig i helgen=).


    Hemlig2009 skrev 2009-02-26 22:16:36 följande:
    Vi gifter oss också i Vapnö kyrka, kul med fler. Vera & Co har massor av Nixa, mycket större utbud av det märket än vad Hanna Morris har.
  • Hemlig2009

    Japp, länge sedan då La Coronne flyttade till Fredsgatan för flera år sedan.


    Tindragull skrev 2009-02-26 22:26:14 följande:
    Jag har fått spray-tan på.... Asch, vad heter den där smink butiken på storgatan? La Coronne?(längesedan jag var i stan, märks det?)Det var toppen! Dock är det snart 4 år sedan....Jöss, nu lät jag verkligen som värsta bonden ju!
  • Hemlig2009

    23 maj! Mindre än 3 mån kvar nu.

    Jag åkte ända till Malmö för att hitta min klänning, en jättefin liten butik som heter Palm Design. Ett tips om ni inte hittar något i Halmstad.


    Snoddasen skrev 2009-02-26 22:26:37 följande:
    När gifter ni er? Åhh...vi måste dit och kolla nuu...tur att jag är ledig i helgen=).
  • Tindragull

    Hahaha! Ja, det var kanske därför jag inte har sett den på länge???
    Men i alla fall var spray-taningen bra! ;-D


    Hemlig2009 skrev 2009-02-26 22:30:09 följande:
    Japp, länge sedan då La Coronne flyttade till Fredsgatan för flera år sedan.
  • Snoddasen

    Åh..tack så mycket! Hoppas att vi hittar nåt här i stan. Nerverna börjat kanske skaka?


    Hemlig2009 skrev 2009-02-26 22:31:15 följande:
    23 maj! Mindre än 3 mån kvar nu. Jag åkte ända till Malmö för att hitta min klänning, en jättefin liten butik som heter Palm Design. Ett tips om ni inte hittar något i Halmstad.
  • Snoddasen

    Ojj..vilken konstig formulering, Har nerverna börjat skaka kanske? (Nu blev det rätt)


    Snoddasen skrev 2009-02-26 22:36:19 följande:
    Åh..tack så mycket! Hoppas att vi hittar nåt här i stan. Nerverna börjat kanske skaka?
Svar på tråden Några från Halmstad?