• cintan

    Weddingannouncer?

    Hej!

    Sitter här och är frustrerad. Är det någon mer än jag som har haft problem med att komma på weddingannouncer.com idag? Jag har pysslat med min sida i veckor och skrivit webbadressen i inbjudningskorten. Och nu verkar det som om weddingannouncer är puts väck?!Sitter nästan och är gråtfärdig. Ska jag behöva göra nya inbjudningskort och hemsida, suck.

    Någon som vet?

  • Svar på tråden Weddingannouncer?
  • Troll1

    Kommer till deras hemsida, men får en massa felmedd när jag därifrån ska gå vidare till vår sida.


    Hoppas de fixar det snart. Synd om er som skickat ut inbjudan med länken dit just nu.

  • MulleNuh

    mmm.. Jag har dock inte skickat inbjudningarna ännu. Men dom ligger ju bara i köket och väntar på att bli utskickade!


    Troll1 skrev 2009-01-15 09:02:17 följande:
    Kommer till deras hemsida, men får en massa felmedd när jag därifrån ska gå vidare till vår sida.
    Hoppas de fixar det snart. Synd om er som skickat ut inbjudan med länken dit just nu.
  • MulleNuh

    Ja nu kommer man iaf till första sidan. Det är en början! Så nog kommer det funka snart!

  • SaraPayam
    MulleNuh skrev 2009-01-15 09:54:22 följande:
    Ja nu kommer man iaf till första sidan. Det är en början! Så nog kommer det funka snart!
    Japp dit kommer jag med nu...så håller tummarna på att det kommer att lösa sig under dagen
  • Tindragull

    Hahaha! Förstår den känslan...
    Två av mina gäster som varit på mig nu om att sidan inte funkar.. Känns jätteseriöst...


    MulleNuh skrev 2009-01-15 08:27:42 följande:
    Jo den är nere idag me.. Klart man blir nervös, men jag har då aldrig hört om en STOR, känd sida bara gå upp i rök! Det kommer säkert igång snart! Gör det inte det så måste jag gå ut och döda någon..
  • Lövings

    Räkna med att det händer ibland.
    SÅ är det med såna här sidor.
    De måste ändra och göra uppdateringar.

    Jag har haft weddingannouncer ett bra tag nu.
    Med weddingannouncer har det hänt flera gånger och oftast bara några timmar.

    Det är helt normalt. Och inget försvinner..Jag har aldrig hört talas om det ialf.

  • Tindragull

    Ja, det suger verkligen!
    Hade dessutom behövt uppdatera lite på sidan...


    Luucie skrev 2009-01-15 04:24:39 följande:
    Samma här! Och vet att många sett fram emot att kolla...och vi hade all info där om transporter, tider, önskelista...hela skiten Såg på Yahoo att någon frågat och att en moderator från sajten svarat att hon inte heller vet vad som är på gång?!Och Villemoa, jag har absolut ingen aning? Frågar inte längre hur han får fram info genom datan eftersom jag ändå inte fattar nånting när han förklarar Men han visade mig sidan och där var alla stater och länder röda utom Texas...Go figure?!
  • Tindragull

    Lite hopp att man i alla fall kommer in på weddingannouncers sida nu. Då kommer väl förhopningsvis våra sidor snart igång igen... Hoppas jag...

Svar på tråden Weddingannouncer?