• cintan

    Weddingannouncer?

    Hej!

    Sitter här och är frustrerad. Är det någon mer än jag som har haft problem med att komma på weddingannouncer.com idag? Jag har pysslat med min sida i veckor och skrivit webbadressen i inbjudningskorten. Och nu verkar det som om weddingannouncer är puts väck?!Sitter nästan och är gråtfärdig. Ska jag behöva göra nya inbjudningskort och hemsida, suck.

    Någon som vet?

  • Svar på tråden Weddingannouncer?
  • SaraPayam

    Min fungerar inte heller riktigt. Man kommer in & kan se det man har skrivt, men det blir ju inte som en hemsida, så som innan, undra om det kommer att komma tillbaka....vi hade ju satt lösenord & så...men det verkar vara borta

  • MulleNuh

    så är vår me... Jag ser allt jag slrivit om jag går in på flikarna.

    Men har dom kommit så långt kanske resten kommer sen också..


    SaraPayam skrev 2009-01-15 16:16:11 följande:
    Min fungerar inte heller riktigt. Man kommer in & kan se det man har skrivt, men det blir ju inte som en hemsida, så som innan, undra om det kommer att komma tillbaka....vi hade ju satt lösenord & så...men det verkar vara borta
  • GlamourKitten

    Alltså texten finns kvar för mig, men hemsidan finns liksom inte kvar....jag kan inte uppdatera eller previewa den :(
    Konstigt.

  • Lövings

    Jag har skrivit så mycket på den sidan som jag inte har någon annanstans så jag kopierade allt jag hade skrivit nu och sparade det på datorn. Ifall den inte fungerar igen.

  • SaraPayam
    MulleNuh skrev 2009-01-15 16:18:12 följande:
    så är vår me... Jag ser allt jag slrivit om jag går in på flikarna.Men har dom kommit så långt kanske resten kommer sen också..
    Hoppas verkligen det

    Vi får nog helt enkelt lära oss något av det här....att kopiera det vi har skrivt & kopiera de bilder vi har lagt in, ut i fall att det skulle hända igen
  • norgejente

    Så här står det på forumet:I just fixed the backend( där vi tillverkar hemsidorna) as it was not working before. Now I'm working on fixing login and then fixing the sites. It has to be done in that order. I hope to have everything back online today.

    Dvs: de håller nu på att fixa log in och sist jobbar de med att fixa sidorna. Han skriver att det måste göras i den ordningen och att det antagligen kommer funka idag

  • Luucie
    Lövings skrev 2009-01-15 16:24:45 följande:
    Jag har skrivit så mycket på den sidan som jag inte har någon annanstans så jag kopierade allt jag hade skrivit nu och sparade det på datorn. Ifall den inte fungerar igen.
    Lucky You! Själv tillhör dem som kommer på efteråt att det hade ju varit bra att spara...

    Men det ser onekligen ut som om det dyker upp mer och mer...

    Tycker verkligen synd om dem som gjort fina album och sånt med foton och filmer..
    De bilder vi hade går ju att återskapa, likaså texten även om det blir astråkigt att sitta och formulera hela sk..ten igen.
  • cintan

    Äntligen! Nu kom jag in på hemsidan, bakgrund och allting, men dock inga bilder än. Men kanske, kanske det kommer. Håll tummarna!

  • SaraPayam

    Nu kommer jag med in på hemsida & det är bara bilderna som saknas....det va verkligen en sten som föll

  • cintan

    Håller med dig, allt känns helt plötsligt lite lättare. Tänk så mycket ett bröllop och dess planer kan göra med en ;)

Svar på tråden Weddingannouncer?