• Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 18:44
    59948 visningar
    427 svar
    427
    59948

    Fruar - sommarbröllop 2008

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 13!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna {#lang_emotions_kiss}

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3114464.html


  • Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008
  • Pumpki­n
    Äldre 24 Jan 21:53

    Åh, jag har sån träningsvärk tjejer, det är fasiken inte sant! Från magen och ner är helt kroppen ur funktion typ...


  • furill­en
    Äldre 25 Jan 01:28

    ojdå, vad har du gjort?

  • Pumpki­n
    Äldre 25 Jan 07:46

    Jag körde 60 minuter vattengympa, vilade i 30 minuter och körde sen 45 minuter core...


  • sommar­brud 080802
    Äldre 25 Jan 11:53

    Ojdå,du har stått i Pumpkin!

    Idag går jag in i vecka 22. Mindre än halva tiden kvar..

  • furill­en
    Äldre 25 Jan 12:20

    ojoj, låter jobbigt
    skulle vilja köra bodybalance idag men har fått tillbaka mitt ryggskott, surt
    imorgon har vi varit gifta 6 månader! har köpt ett xbox till maken, hoppas han blir glad

  • Äldre 25 Jan 22:22

    Hej!

    Englali: det är nog bra att försöka fokusera på något annat så flyttar det in ett lite pyre i dig när det är läge Jag tänker på er iallafall och håller tummarna!

    pumpkin: vad mysigt att fira! man ska ta alla tillfällen i akt att fira!
    gött att träna.. jag ska börja på yoga nästa vecka, har bara provat några grr men tror det kan vara något för mig

    sommarbrud: hihi halvtid!

    furillen: är din man det miiinsta tvspels intresserad så kommer han att avguda dig! haha minman fick ps3 när han fyllde år... han blev totalt chockad!

  • sommar­brud 080802
    Äldre 26 Jan 11:28

    Vi firar ett ½år på måndag vi,om en vecka. Vet inte vad jag ska överraska min man med. Måste tänka till lite!

  • Pumpki­n
    Äldre 26 Jan 17:10

    Hej tjejer!

    Det här har varit den värsta dagen på mycket länge - var till tandläkaren imorse. Har sån fobi för tandläkare så det finns inte. Grät när vi åkte dit, grät när vi var där och grät när jag kom hem. Fy fan. Dessutom har jag två små hål som måste lagas, så nu måste jag tillbaka dit om två veckor {#lang_emotions_cry} Har skrivit mer i min blogg.


  • furill­en
    Äldre 27 Jan 15:54

    Snitte, jupp han blev galet överraskad. sitter och spelar nu han har spelat på sin dator innan.

  • Äldre 27 Jan 20:43

    Pumpkin: usch då... sån är jaqg nu när det gäller blodprov... är jätte mesig och bara gråter... drar undan armen och känner mig jätte barnslig,... jag förstår dig precis! inte just för tandläkaren då men ajg förstår känslan av att göra något som man verkligen inte vill eller vågar!.. usch.. är Lasse med dig in så du har någon att luta dig mot?

Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008