• Pumpki­n
    Äldre 10 Jan 18:44
    60505 visningar
    427 svar
    427
    60505

    Fruar - sommarbröllop 2008

    Tufftufftuff tufftufftuff TOOOT TOOOT – Nästa anhalt: Tråd nr. 13!

    Nu är vi äntligen gifta allihop och våra stora dagar blev det vi ville att de skulle bli. Men bara för att vi nu äntligen blivit fruar betyder det inte att vi släpper taget om BT och varandra, så här fortsätter vi snacket - om allt vad livet innebär!

    Välkomna {#lang_emotions_kiss}

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3114464.html


  • Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008
  • sommar­brud 080802
    Äldre 14 Jan 20:22
    #61
    AnneiLund skrev 2009-01-14 19:26:26 följande:
    på torsdag den 22/1 ska vi på Ultraljud och då ska vi ta reda på vad det blir. Jag tror det blir en tjej, men man vet ju aldrig!!!
    Åh vad roligt Anne. Får vi se om känslan är rätt då.

    Vi ska ju titta på könet den 24:e februari. En månad kvar ca..
    Tid spring iväg..
  • Englal­i
    Äldre 15 Jan 12:28
    #62
    AnneiLund skrev 2009-01-14 19:26:26 följande:
    på torsdag den 22/1 ska vi på Ultraljud och då ska vi ta reda på vad det blir. Jag tror det blir en tjej, men man vet ju aldrig!!!
    Mysigt... då får vi se vad det blir. Men du har två tjejer sedan innan va?
  • Pumpki­n
    Äldre 15 Jan 12:40
    #63

    Jag blir galen snart! {#lang_emotions_yell} Jag sitter här vid köksbordet med böckerna uppslagna, pennan i handen och blocket framför mig - men händer det nånting? Nix pix. Sitter och kollar resor på fritidsresor.se istället


  • Englal­i
    Äldre 15 Jan 14:03
    #64
    Pumpkin skrev 2009-01-15 12:40:59 följande:
    Jag blir galen snart! Jag sitter här vid köksbordet med böckerna uppslagna, pennan i handen och blocket framför mig - men händer det nånting? Nix pix. Sitter och kollar resor på fritidsresor.se istället
    Det kunde lika gärna varit jag... så är det bara. Tyvärr har jag inget bra tips till dig då jag aldirg lyckats ändra på mitt "beteende" heller
    Hittar du ngn trevlig resa då?

    Jag e fortf. hemma... vet inte hur jag ska göra i morgon, jobba eller inte!?! Känner att jag borde vara på jobbet, men men...
  • Pumpki­n
    Äldre 15 Jan 14:06
    #65

    Ja, jag hittade en rätt snajsig resa till Dominikanska Republiken bland annat, och en till Mauritius. Skulle vlija åka på en riktig sol- och badsemester med älsklingen i år, vi har aldrig gjort det. Men samtidigt så vill jag ju åka till USA igen, så det är lite krig inom mig...


    Hmm, fredag imorgon. Då skulle jag nog stanna hemma imorgon om jag fortfarande mådde dåligt idag. Speciellt eftersom du jobbar med människor.


  • Englal­i
    Äldre 15 Jan 14:22
    #66

    Åh vilka billiga o bra resor du kikar på
    Vi ska nog försöka få till en liten kortis resa ner till Grekland eller ngt en vecka, bara för att komma bort. Annars så känns det roligast att lägga pengarna på huset.

    Jo jag vet att det är fredag, men på mitt jobb så ska man bara jobba...

  • Pumpki­n
    Äldre 15 Jan 14:24
    #67

    Den till Dominikanska var faktiskt inte så farligt dyr, men till Mauritius var det ju förstås sisådär 40 lax att punga ut *puh*


    Ja klart jobbet vill att du ska jobba, men mår du dåligt så ska du inte jobba.


  • Englal­i
    Äldre 15 Jan 14:53
    #68

    Nu har jag ringt o sagt att jag jobbar... typiskt mig. Jag blir alltid så vek i telefonen

    Jaha, Mauritsiusresan förstår jag kostar, dit skulle jag också gärna åka, helt klart!!

  • Pumpki­n
    Äldre 15 Jan 14:57
    #69

    Men Englali, du måste ju ta hand om dig själv! Jaja, känner du att du orkar så ska du ju såklart jobba...


    Ja Mauritius är ju en dröm alltså, någon gång ska jag ta mig dit. Kanske inte under studietiden dock {#lang_emotions_undecided}


  • Englal­i
    Äldre 15 Jan 15:01
    #70

    Jo jag vet, men det är ju bara en dag och sen så får jag vila i 2 dagar.

    Mauritsius, det vore underbart. Speciellt som snön vräker ner utanför fönstret här just nu. Åh, det är ett riktigt snöhål jag bor i!!!

Svar på tråden Fruar - sommarbröllop 2008