• mammacatta

    Åntligen fredag del 16

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-14= 26981 inlägg
    15: 627 -> 27608 totalt

  • Svar på tråden Åntligen fredag del 16
  • äntligen på väg

    Igår var det fest! Och idag är jag tröööööööött.

  • Originalrosen

    Min nos gör så ont. Jag har sår inne i den, liksom och det gör jätteont. Nu orkar jag inte vara förkyld längre, nu är det klart med det. Säger ifrån bestämt, och hoppas att det hjälper.

  • janos

    Nu är jag på bättringsvägen och får därmed den stora äran att gå och jobba imorgon igen. Maken och jag delar vabb-dagen imorgon, så att sonen får vila upp sig en dag till.

    Hoppas att alla mår bättre snart

  • Originalrosen

    Har jobbat som sjutton hela veckan och nosen gör fortfarande ont. Det hjälpte lite att jag bestämde mig för att inte gnälla på det men snart orkar jag inte låta bli att gnälla. Må jag bli bättre till helgen så ska jag stå ut.

    Janos, skönt att du är på bättringsvägen!

    anne, tack för medkänsla - det blir lättare då faktiskt.

  • anne på grönkulla

    Oh, imorrn är det fredag! Vad skönt det ska bli!

    Igår var jag på grillfest, supertrevligt var det. Körde bprt mig på vägen dit, alla smågator ser likadana ut, ju, men när vi väl kom fram var det fantastiskt trevligt.

  • Originalrosen

    Imorgon är det fredag, du har rätt!

    Grillfest? Känns avlägsen när det snöar och de varnar för snökaos i helgen. Åh , vad jag ska grilla i sommar!

  • äntligen på väg

    Jag hade feber igårkväll . Första gången på åratal! Så jag sjukskrev mig idag. Det innebär att jag bara har jobbat i sju timmar idag med det adminstrativa. Måtte dom anställa en person till så att mitt distrikt kan delas, för jag räcker inte till!!!

  • mammacatta

    anne på grönkulla skrev 2009-01-22 04:23:38 följande:


    Oh, imorrn är det fredag! Vad skönt det ska bli!Igår var jag på grillfest, supertrevligt var det. Körde bprt mig på vägen dit, alla smågator ser likadana ut, ju, men när vi väl kom fram var det fantastiskt trevligt.
    Härligt att få kära lite vilse sådär!

    Grilla gjorde grannen på nyårsafton.
Svar på tråden Åntligen fredag del 16