• VINTERBRUD 090214

    Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!

    Här fortsätter vi att surra om ditten o datten.

    Tänk att när denna tråd går ut, så är vi gifta.

  • Svar på tråden Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!
  • Vargtassa

    Palladium!
    VINTERBRUD 090214 skrev 2009-01-15 21:35:41 följande:


    Kikade på din ring nu och den är oxå JÄTTEFIN!Vad är det för material?
  • 090214

    VINTERBRUD 090214 skrev 2009-01-15 21:36:52 följande:


    Och era ringar är oxå jättefina givetvis, men inte riktigt min smak. Eftersom jag ville ha vitguld. Men tur är väl det att alla inte har likadana
    Jobbigt vore det om alla hade samma smak
  • 090214

    Vargtassa: Var in på din sida å kikade på klänningen. Vart har du köpt den å vad fick du ge för den isf? Den var jättefin, lite annorlunda mot för de här vanliga vita klänningarna.

  • Vargtassa

    Precis! Ville inte ha en "traditionell" vanlig vit klänning.. Inte riktigt min grej.. Vi är ganska gammeldags av oss och är hellre personliga än moderna Min sambo ska ha svarta byxor, vit skjorta, grå väst och en röd prastrong. Jag har faktist hyrt den på ett ställe som heter Bröllopsgården (ligger i Vittinge) de har en hemsida som jag inte kommer ihåg just nu men det är bara att googla Hyrpriset är 3,850 kr och köpespriset var 5,500 kr. När man hyrde den så ingick lättare omsömnad, resegarderob och underkjol är insydd i klänningen. Kändes som ett ok pris då..
    Förresten! Jag funderade på massor av värmeljus jag med men har lagt ner den idén. De kommer ju brinna ut innan festen är slut och det är ju inge kul. Jag har köpt små vita blockljus på Ikea och ska låna kandelabrar som jag ska ha röda ljus i Jag tror blockljus i olika storlekar skulle vara jättefint! Älskar levande ljus


    090214 skrev 2009-01-15 21:41:18 följande:
    Vargtassa: Var in på din sida å kikade på klänningen. Vart har du köpt den å vad fick du ge för den isf? Den var jättefin, lite annorlunda mot för de här vanliga vita klänningarna.
  • Meredith

    Blev så nyfiken på era ringar så jag var tvungen att kika in hos er alla... Jättefina ringar allihopa!!!
    Jag har hittat en ring i vitguld som jag verkligen är supernöjd med. Vi har ganska så traditionella förlovningsringar i rött guld. Ringen jag har hittat går jättebra att kombinera ihop med förlovningsringen...

    Blev oxå imponerad av skor och klänningar i era gallerier. Roligt! Jag måste oxå lägga upp lite bilder känner jag. Undrar just när jag ska få tid till det...?!

    Vad ska ni ha på er för jacka/kappa/cape?! Jag har varit runt och kollat lite nu, och det finns ju lite olika alternativ. Tycker det är så snyggt med en lång cape med kapuschong (typ Sagan om ringen), men det är svårt att hitta...

    Idag var sambon och träffade konditorn. De bestämde att vi måste boka in ett nytt möte - då jag ska vara med... *hihi* Jag hade skickat med alla åsikter jag har, men de lyckades visst inte få till det ändå...

  • Meredith

    Åh kom på en sak till - blombåge ska ni ha det vid bordet? eller kommer ni att ha något bakom er istället - typ ballonger eller så?

  • Vargtassa

    Ska varken ha blombåge eller ballonger Bara en massa ljus på bordet....

  • 090214

    vi ska inte heller ha blombåge eller ballonger.. men men.. mycket kan hända fram till den stora dagen.. hehe..

  • Meredith

    Jag vet inte alls hur vi ska ha det. Det bara slog mig att vid många bröllop som vi varit på så har det funnits någonting där... antingen blombåge eller ballonger. Tål att tänkas på...
    Massa ljus på bordet lät mysigt.

  • 090214

    Hur långt har ni kommit med festprogrammen (om ni ska ha några förståss)? Vi har inte ens kommit igång än.. Måste ta tag i detta nästa vecka.

    Nu ska jag ta å krypa till kojs, åker till halmstad i morgon å sen vidare till tyskland på lördag. Åter hemma på söndag. Hur ska jag klara mig utan er tjejer fram till söndag???

    Sköt om er så länge!! kram

Svar på tråden Alla Hjärtans Dag 2009 vi fortsätter här!