• fröken sjunfors

    Maj 2009!

    Här fortsätter tråd nummer 3 för oss som gifter oss i maj 2009!

    1/5
    förstagångsbrud

    2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh

    9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull

    16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

    22/5
    LillEm

    23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan

    30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 11:06
    kan inte ändra det som redan står, men lägga till iallafall

    23/5
    hemlig2009

    30/5
    connys hjärta
    efternamnsbyte = pingst09

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-02 19:07
    9/5
    Elsi

    10/5
    igglypuff

    23/5
    Hemlig2009

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-28 13:20
    23/5
    Lumo

  • Svar på tråden Maj 2009!
  • Trulsa79

    (Råkade skicka)

    Därför har även toastmaster fått lova att inte prata för mycket om svensexan på bröllopet om jag inte haft en möhippa, är ju pinsamt.

  • Nalle Puh 40

    Får ni veta när mannens svensexa blir? Det får inte vi men vi har alltid samtidigt med gemensam middag i vårt gäng...

  • Trulsa79

    Nalle Puh 40 skrev 2009-02-27 13:46:42 följande:


    Får ni veta när mannens svensexa blir? Det får inte vi men vi har alltid samtidigt med gemensam middag i vårt gäng...
    Ingen aning, men det tror jag nog. Vi är de första av våra vänner som gifter oss, så allt är nytt.
  • kärleken förde oss samman

    I och med att vi har barn + att det kan råka vara något bokat så får jag veta, måste ju annars ordna barnvakt.

  • SweetSun

    är orolig för svensexan här, sambons bror ger ganska så fräcka hintar på att det kommer att bli skämmigt.. och min sambo hatar att göra bort sig och göra fåniga saker.Han vill hellst slippa eller bara göra nåt skoj med grabbarna, men det verkar inte riktigt som att han har den turen..

    Har dock inte hört nåt än.

    Jag vet inte om jag får nån möhippa, då jag inte har så mycket vänner här där jag bor (flyttade 50 mil för 2 år sen), men mor har sagt att hon ska komma ner med ev. nån kompis till mig,och det blir en överraskning! så det ska bli lite spännande och se vad det är.

  • emmlin

    angående svensexa så har jag just i dagarna försökt att luska fram mailadresser till alla som ska närvara på mannens svensexa, det har inte varit lätt kan jag säga
    Mannens bestman kontaktade mig tidigare i veckan och frågade om det var några speciella datum som absolut inte passar för oss, vi har ju 2 barn som ska tas om hand så bestman ska höra av sig när de bestämt ett datum så att jag vet och inte råkar planera in något som ska göras just då
    Båda barnen fyller år nu i mars och i april plus att äldsta dottern ska opereras i april så 3 helger är redan uppbokade framöver...
    Har ingen aning om hur de ska kunna få in en möhippa i min fullspäckade kalender

  • Guntan

    Möhippan/svensexan var väl från början till för att de som inte var bjudna att vara med på bröllopet skulle kunna fira med sin vän som skulle gifta sig. Så har jag i alla fall förstått det. De som är bjudna har alltså egentligen ingenting att göra med möhippa/svensexa.

  • Kärlekensskull

    Hur ska ni göra med bröllops dansen? Ska ni ha vals eller en rolig dans?

  • Tindragull

    Vi ska nog köra en fin tryckare (vals går inte om jag vill kunna använda mina fötter resten av kvällen ) men efter halva blir det.... Chicken Dance!

Svar på tråden Maj 2009!