• fröken sjunfors

    Maj 2009!

    Här fortsätter tråd nummer 3 för oss som gifter oss i maj 2009!

    1/5
    förstagångsbrud

    2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh

    9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull

    16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

    22/5
    LillEm

    23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan

    30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 11:06
    kan inte ändra det som redan står, men lägga till iallafall

    23/5
    hemlig2009

    30/5
    connys hjärta
    efternamnsbyte = pingst09

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-02 19:07
    9/5
    Elsi

    10/5
    igglypuff

    23/5
    Hemlig2009

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-28 13:20
    23/5
    Lumo

  • Svar på tråden Maj 2009!
  • Pingst09

    Men jag kunde se....

    Nalle Puh 40 skrev 2009-01-05 10:04:10 följande:


    kärleken förde oss samman skrev 2009-01-04 21:59:43 följande:
    Gick tyvärr inte att se sidan
  • SweetSun

    här blir det en bukett med cremefärgade rosor, sån med lite rosa kant på, och så hjärtan på tråd. kanske nåt mer, vet inte än. min väninna som gör buketten får rätt fria händer utöver det.

    Berättade för ett par vänner till att vi skulle gifta oss, och svraet bleb "Oj va kul" av mannen och "här går det undan" av kvinnan. hehe, jaja folk får ju tycka vad de vill, men tycker det är lite tråkigt när folk måste säga sådär.

  • Nalle Puh 40

    Vi har ju som sagt inte berättat det för någon men väntar spänt på våra vänners reaktioner nu när vi snart ska skicka ut inbjudningarna

    Förstår om du tycker hennes komentar var tråkigt, ibland handlar det kanske om avundsjuka...

  • Tx2

    Häftigt med den fingerburna buketten. Aldrig sett innan. Men blir nog en klassisk enkel sak.

    Nu har jag varit o klippt mig hos tjejen som skall göra mitt hår, samt bokat in tid för konsultation av hår o smink. Känns bra.

  • Nalle Puh 40

    Har avbokat min frisör och måste hitta en ny, lite panik fast det är länge kvar...

  • Nalle Puh 40

    Hade bokat frisör i samma stad som fotografen men hittade en bättre (hoppas vi...) fotograf i vår hemstad och då vill jag ha frisören där oxå så vi slipper fara fram och tillbaka hela dagen...

  • missbilly

    Länge sen jag skrev nått här nu!
    Här står det tyvärr rätt still i planeringen.
    Har frågar tilltänkta toastmaster o toastmadame o de tackade ja! =) Värdinna till kyrkan oxå färdig!
    Har suttit o ritat på en klänning o ska få hjälp av toastmadame med en bättre ritinig! Ska beställa från kina nångång denna månad.

    Men fortfarande ingen fotograf, frisör eller sminkös bokad...
    Ska kolla denna vecka med lokalt tryckeri om inbjudningar.

  • Hemlig2009

    Jag har gjort färdigt två inbjudningskort som jag ska ha med mig till två av mina närmsta vänner imorgon. De vet inte ens om att jag numera är förlovad. Pirrigt och kul!

    Är jag larvig om jag avslöjar det lite "dramatiskt"? Kanske inte har ringen på mig förrän de fått korten? Eller passa på att tala om hur mycket de betyder för mig då de hjälpte mig oerhört mycket efter en jobbig separation för 6 år sen, och att jag nu hoppas att de vill vara med och dela en sådan lycklig dag?

    Äsch, jag förstorar upp det men det känns så fjuttigt att bara hålla fram handen.

  • Moninan

    Har inte heller varit här på ett bra tag och blev glad över att jag hittade tråden. Jag gifter min den 23 maj! Har varit ett par månader utan några bröllopstankar och börjar nu känna mig lite smått panikslagen över att bröllopet börjar närma sig. Hur långt har ni kommit? När ska ni skicka ut era inbjudningskort?

    Jag har klänning, vigselförrättare, lokal, toastmaster men när det gäller inbjudningar, gästlistan, maten.... ingenting!

Svar på tråden Maj 2009!