• fröken sjunfors

Maj 2009!

Här fortsätter tråd nummer 3 för oss som gifter oss i maj 2009!

1/5
    förstagångsbrud

2/5
    Tx2
    emmlin
    Nasoleh

9/5
    anja1661
    ElinPierre
    montpellier
    soon and very soon
    Tindragull

16/5
    artist
    Kärleken förde oss samman
    Havsro
    Magglo
    Skåne09
    sweetsun
    Tjolinti

22/5
    LillEm

23/5
    Arla79
    Bröllop år 2010
    csn83
    Daniels B2B
    fröken sjunfors
    helle78
    Jojjo82
    Leeeloo
    missbilly
    Skille
    skruttgumma
    Maliinka
    Guntan

30/5
    blivande fru westman
    efternamnsbyte
    Kärlekensskull
    karni5
    lilla fröken fräken
    malsan
    mammahjärtat
    Nalle Puh 40
    vilja76
    AnnaoKalle AKF

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-01-03 11:06
    kan inte ändra det som redan står, men lägga till iallafall

23/5
    hemlig2009

30/5
    connys hjärta
    efternamnsbyte = pingst09

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-02 19:07
    9/5
    Elsi

10/5
    igglypuff

23/5
    Hemlig2009

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-28 13:20
    23/5
    Lumo

• Svar på tråden Maj 2009!
  • missbilly

Tindragull: Låter jättefin! Kan du inte lägga ut bild i galleriet så man får kika lite
    Köpte lite grejer idag o tänkte göra ett provkort.. men bor ju i en sån liten o tråkig stad så jag hittade ju inte det jag ville ha =(
    Så nu ska jag fundera ut nått nytt.

Kärlekensskull: Jag sa inte skicka ut förrän slutet av feb/början av mars. Men vet att det tar ett tag att göra 40 inbjudningar så det är bäst att börja. Har dessutom en 7 månaders son som tar upp mesta tiden o uppmärksamheten!

• Tindragull

Har lagt in bilder i galleriet nu!
    Det finns massor med fint tillkort på nätet om du inte hittar där du bor.
    Jag gjorde 20 kort på en kväll. Sambon fick ta hand om lilleman (11 måader) så jag kunde jobba ostört...

missbilly skrev 2009-01-09 23:13:33 följande:
    Tindragull: Låter jättefin! Kan du inte lägga ut bild i galleriet så man får kika lite? Köpte lite grejer idag o tänkte göra ett provkort.. men bor ju i en sån liten o tråkig stad så jag hittade ju inte det jag ville ha =(Så nu ska jag fundera ut nått nytt.Kärlekensskull: Jag sa inte skicka ut förrän slutet av feb/början av mars. Men vet att det tar ett tag att göra 40 inbjudningar så det är bäst att börja. Har dessutom en 7 månaders son som tar upp mesta tiden o uppmärksamheten!
  • Tindragull

Hej & välkommen!

Trulsa79 skrev 2009-01-09 14:52:33 följande:
    Halloj! Här är en till som ska gifta sig i maj.
  • Tindragull

Samma dag som jag!
    Jadu... 4 månader går FORT... Vi får sätta fart!

Corona skrev 2009-01-09 21:33:23 följande:
    ...och här kommer ytterligare en majbrud 9/5 är det dags, fyra månader fr o m idag, hjääääälp hur ska man hinna allt!?!
  • Tindragull

Jag vill få ut mina så fort som möjligt, för jag kan inte spika bordsplacering, mat o.s.v. innan folk har svarat om de kommer. :)

Kärlekensskull skrev 2009-01-09 22:34:49 följande:
    Nu blev jag strssad, trodde det räckte med att skicka ut inbjudningskorten i mitten av Feb ungefär?? wiii.... börjar bli nervös nu när det börjar hända lite grejer i planeringen...
  • Tx2

Hade egentligen inte täkt att skicka ut förrens i slutet på januari/början på februari. Men då vi har haft nyfikna vänner (inte många har kännt till vårt datum, dem flesta av tex mina vänner var inställda på augusti-bröllop då det var vår första idé) så var det lika bra att skicka ut dem nu innan dem snokade mera.

Kärlekensskull skrev 2009-01-09 22:34:49 följande:
    Nu blev jag strssad, trodde det räckte med att skicka ut inbjudningskorten i mitten av Feb ungefär?? wiii.... börjar bli nervös nu när det börjar hända lite grejer i planeringen...
  • Kärlekensskull

Ja det är klart. Våra inbjudnings kort är väldigt enkla så det går nog ganska fort att fixa dom. Men sen ska man skriva på alla kuvert oxå, och det tar nog sin lilla tid om det ska bli snyggt. Tror vi skickar våra i mitten av feb, vill inte vänta längre Vi gifter oss ändå på pingst så det är ju bra att vara ute i tid till gästerna då. Hur går det annars med all planering? Tycker det är så svårt att tänka på allt smått som man ska fixa, smycke, strumpeband, något gammalt, lånat, fått och allt vad det är...

• Tx2

Tycker vi löser en massa varje vecka, tar det aldrig slut? Igår bokade vi hans kläder, idag skall vi till festlokalen o mäta, plåta o reka.
    Vi började spåna på gästpresentationer och kombinationer av gästerna vid borden igår, det blir inte lätt.
    Och nu går jag omkring o är lite nervös att jag kan bli kidnappad närsom. Inte orolig för hippan, jag litar på mina tjejer. Men jag gillar inte överaskningar..

• Soon and very soon

oj oj nu blev jag stressad....måste dra....

• love4life

Vi skickade också ut inbjudningarna nu i veckan. Jag har gjort alla trycksaker själv, och det tar sin lilla tid. Dock som någon skrev; det blir inte så mycket billigare, däremot blir det ju personligt på ett annat sätt. Har fått rätt mycket positiv feedback på såväl design som textinnehåll!
    Hur räknar ni ut mängden alkohol som går åt?! Tycker det är supersvårt, vi har festglad släkt och mardrömmen är att stå med för lite av något...hm...HJÄLP!!!

Svar på tråden Maj 2009!