• viktualia

    Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

    Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

    Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

    Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

  • Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • MuffinsTönt

    FAAN! Det känns som jag har en massa vakuum i mig. Känner ingenting. Bara tomhet! Jag är varken arg,sur,förbannad. Vill inte heller gråta. Lättad över att det finns hopp men annars tom...

  • MuffinsTönt

    MrsB

    TAAAACK för att du är här! En liten del av problemet här är att vi BOR ISÄR. Trodde det var "problemet" men tji fick jag...

    Paus i tre månader?!?!?! Det flimmade förbi mig nån tanke om en vecka...

    Min småförvirrade grabb vet inte hur lång pausen är. *vaaakuuum*

  • MuffinsTönt

    Förresten, Måste fråga Vickan (lr nån annan FaceBook expert) Finns det "we are on a break"- status? *ironi på högnivå*

  • Mrs  B

    Muffins
    Vi visste inte heller hur lång paus vi skulle ha, det är väldigt svårt att bestämma. I vårt fall har det varit maken som velat eftersom hans hobby har tagit så mycket tid. Sen ett tag var det mycket med kompisar....

    Jag har alltid velat hitta lösningar och få det att fungera men vill inte den andre så går det inte. Tro mig.....jag var förtvivlad i tre månader...

  • MuffinsTönt

    Hur kände du dig då? Ibörjan o senare? Som jag skrev innan. Jag känner nada, det är bara tom!!

  • Mrs  B

    Första månaden var grym, jag bara grät. (november)
    Andra månaden gick ok (luciafester, party, nån flört, osv)
    Tredje månaden kändes bra. (USA resa bla)

    Men sen träffade jag maken ute på ett disko igen och han bad om en date och sen var det kört....

    Andra uppehållet var jag knäckt eftersom vi bodde ihop och jag fick vänta på en egen lägenhet.

  • MuffinsTönt


    Helvete att se fram emot med andra ord!

    Hur var det för honom under första o andra pausen?
  • MuffinsTönt

    Mrs B
    Har du tenta idag och intervju imorrn?!?! (Blandar ihop dig o BS).

    Lycka till isf!!!!

    Jag har en dokument med 52(!) intervjufrågor. Vill du ha?

  • Mrs  B

    Under första pausen ägnade sig maken åt hockey, fester och sina kompisar. Det var det som gällde för honom. (18 år)

    Under andra uppehållet (20 år) gick han i skolan, dömde hockey, försökte komma i ordning i lägenheten och försökte lära sig hur ett hem fungerar utan en tjej. Dessutom hade hans farfar tagit självmord under hösten så han hade en hel del att fundera på.
    Vet att han festade en hel del också, antagligen för att döva smärtan av allt som hänt.

  • Mrs  B

    Har en hemtenta i svensk grammatik som kommit idag och sen har jag två intervjuer imorgon.

    Tar tacksamt emot hjälp.

    Jag inboxar dig för min är lite knasig...

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!