• viktualia

Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

• Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • MuffinsTönt

Jaha, då e jag med! Igår var vi på Brogyllen och åt en semla. Det var GUDOMLIGT gott!!! Jag ville ha en till redan 5 sek efter sista biten slank ner i magen. Men jag stod på mig! Det får gå åtminstone en dag mellan.

Just det - Träning var det...

• MuffinsTönt

Jaha, då e jag med! Igår var vi på Brogyllen och åt en semla. Det var GUDOMLIGT gott!!! Jag ville ha en till redan 5 sek efter sista biten slank ner i magen. Men jag stod på mig! Det får gå åtminstone en dag mellan.

Just det - Träning var det...

• anne på grönkulla

Mmm, semla! Hmm, jag undrar om jag får nån i år - får väl baka själv...

Här har jag haft en hysteriskt lång arbetsdag iaf....

• viktualia

aaaa jag stod emot semla igår... men jag har fått för mig att jag ska äta semla och dricka latte till Vasaloppet på söndag fm... hm,.....

• nennesjuttioåtta

på söndag blir det bakisbrunch framför vasaloppet! TRADITION!!! Tamejtusan det bästa som kan sändas en söndag. Jag brukar somna vid Mångsbodarna.

• nennesjuttioåtta

anne på grönkulla skrev 2009-02-27 09:17:10 följande:

Haha, ja jag är ju ledig o softar idag! Men efter en lång o tuff vecka kan jag ha förtjänat det!
    Ånej, säg inte att du ska till stranden igen.

• anne på grönkulla

Jag har faktiskt inte riktigt bestämt mig, det kanske blir imorrn istället! Men jag borde träna i helgen o så har jag en massa praktiska ärenden jag vill klara av. Men det är väl en rätt vanlig helg...

• nennesjuttioåtta

aaaaaaaaaaaaaaahbiiiiiiiiiingoooooooooooo

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!