• viktualia

    Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

    Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

    Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

    Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

  • Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • MuffinsTönt

    Haha! så sa grabben också. Två som tycker det, då kan det inte vara fel.

  • MuffinsTönt

    Bra fråga Vickan! Jag har inte fått det innan så det måste komma från nått nytt vi gjorde. Hmm... Jag var överst ett tag där men kan det lilla ge så mkt träningsvärk? Fast inte mig emot, ännu en anledning till mer sex!

  • viktualia

    fniss fniss... galet i alla fall

    annars måste jag rösta emot förslaget att helgen redan är slut... jag vill slöa/renovera mera!

  • MuffinsTönt

    Skit är det! Jag o grabben har bråkat. Om körkort! Egentligen är det inte där skon klämmer utan diskussionen om körkort ledde till "allvarligare saker". Förra gången vi bråkade så var det om samma ämne. Vi har olika syn på detta ämne. Vi har försökt kompromissa o det har gått fint hittills. Genom att undvika det, typ. Nu är han på jobbet o jag hemma (hos mig). Vi måste snacka om detta o reda ut. Funderar på att ringa honom men det är ingen ide om han fortf är sur. Som att prata med en tom vägg. Ska jag vänta på att han ska ringa så lär det dröja några dar... tror jag.

    skiit!

  • MuffinsTönt

    man ska aldrig diskutera nåt när man är sur. Å andra sidan så "syns" inte problemet när allt är frid o fröjd. Jag har bestämt mig att sms till honom. Men vet inte hur jag ska formulera mig. Jag vill iaf säga att vi får sitta ner o prata. när båda inte är sura. Hur svårt kan det va?!?!

  • MuffinsTönt

    Nu har jag smsat och inte fått nåt svar. Väntan är en ständig plåga! Nu har jag nåt annat att lägga energi på. Mormor ska in på sjukhus -igen! Samma diagnos denna gång. Förstadium till lunginflammation. Så nu väntar jag på transport. Positiva är ju att nu får hon ordentlig vård. Alternativet vore sjukvård hemma, det känns inte så kul...

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!