• viktualia

    Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

    Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

    Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

    Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

  • Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • viktualia

    *vinkevink*

    nyckelord från min lördag: shopping i solen, nya gardiner, sågspån, spikdragning, mensont, mysmiddag med gott vin!

    och just nu: melodifestival!

  • anne på grönkulla

    Klurigt, jag är jättedålig på sånt - men sovrum ska ju vara lugnande. Jag var jätteskeptisk till färgen i vårt sovrum hemma från början (blått o grått) men vi hade perfekta överkast o gardiner till o det har visat sig vara super!

  • anne på grönkulla

    Jag skulle ändå satsa på nåt neutralt, men jag gillar mer att inreda med kuddar o tavlor o mattor o så i färger än att ha färgstarka väggar - det är ju en smaksak...

    Ja, jag köpte några blusar igår - men borde langa ut en del jag inte längre använder oxå... Har fyllt på förråden med kjolar byxor o kavajer hos skräddarn innan, så det behövs...

  • MuffinsTönt

    Piffa upp med färgglada kuddar o gardiner mm är skitsmart! Den enda glada fär grabben har i sitt vardagsrum är röd. Resten är svart eller vitt. Booring!I köket har han blåa köksluckor.

    Ibland slutar man inte bli förvånad. Jag trycker jag är hyfsad tränad. Jag släpar mig till sats 2ggr i veckan liksom. MEN tydligen så kunde man få träningsvärk av vanlig hederlig vaniljsex. What the f*k! Är stel har träningsvärk i rumpan, baksidalår och innanlår.

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!