• viktualia

    Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

    Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

    Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

    Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

  • Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • MuffinsTönt

    Vi har snackat och tittat på tapeter en gång i tiden. Men eftersom jag inte har flyttat in officiellt så gjorde vi inte mer än titta.

    Jag fick mens i fredags och idag verkar det vara sista dan. De senaste gångerna har jag märkt att det kommer något mkt kompakt o seg, mörkbrun till färgen. Det konstigaste; det fastnar på pappret och inte i koppen. Känns som det borde hamna i koppen om det är flytningar... Dessa kommer både några dar före och några dar efter mens. Det varierar faktiskt!

    kan det va infektion eller nåt?

    Nu får ursäkta om det blev lite too much. Eftersom ni hänger i gravidtråden så borde ni va expter på det här området.

  • nennesjuttioåtta

    muffins
    öhhh. jag vet inte. Min varierar till allt från brunt till rött till svart, vattnigt till slemmigt och alltid skitäckligt och ovälkommet. Men det är lättare (tyvärr) att analysera det med kopp!

  • MuffinsTönt

    Nenne
    Ok. Trodde det är den välkände alåban. Får tro att min mus lever sitt eget liv mellan menstiden.

    Ska eg träna men faaan va seg. Har en hög med jobbannonser som jag ska skicka cv till. *skit*

  • nennesjuttioåtta

    hej sis!

    Muffins
    nja, aladåben kallar jag den geléklump som kommer strax före ägglossningen.

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!