• viktualia

    Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!

    Minsann! Inte kan vi lägga ner än eller?!?! Nääeee... tänkte väl det!!

    Här kommer tråd nummer 11 och det är bara att fortsätta diskuteras livets väsentligheter. Så fortsätt babbla nu, kära bruttor!

    Vintips, matlagningsmysterium, byråkratdjunglar, resor, relationer - jaaa visst.. allt ryms ju här!

  • Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!
  • viktualia

    Jag är SANSLÖST avis på Anne idag... tur att jag svarade nästan otrevligt på smset..... (jag var DJUPT försjunken i jobb när jag läste hennes fniss om vackert väder och fascinerande vinpimplarpolare)

    Själv laddar jag för vinpimpling imorgon... vad tror ni om lite rött till detta: www.alltommat.se/recept ?!?

  • MuffinsTönt

    hello
    har världens huvudvärk. drack en lr två drinkar för mkt igår. ligger här på soffan o blir ompysslad av grabben. han e lite piggare men även han e bakis.

    nu har min sötnos fika. ha det göött i sol o snövädret!!!!

  • anne på grönkulla

    Hade ni en trevlig kväll muffins?! Drick vatten o ät salt!

    Här har jag lekt med stora pojkar idag igen - o fått spana på deras leksaker! Det ni!

    O imorrn träffar jag bästisen på genomresa.

  • MuffinsTönt

    Haha! Hade du inte varit gift skulle jag tro du menade ngt annat...!

    Igår var det inte nån superdag faktiskt. Började med håret som inte gjorde som jag ville. Sen snöade HELA tiden,kul att gå ut i snästorm med ullkappa. Självklart gick strumpbyxan de lux sönder på bussen. Va gör man då? Typiskt mig att INTE välja bomullstrumbyxorna just denna dag. *grr* Vad mera? Joo,
    väl framme så gick vi fel. Kraftigt försenade kom vi fram tillslut. Lite kul va folk hittat på till temat 70-/80-tal. En kille kom dit med shorts,t-shirt med pannband och tennisrack. Haha, han tog uppgiften på allvar!

    Det var trevlig födelsefest. Födelsebarnet fick lite udda presenter. Tex slipshållare som roterar när man trycker på en knapp. Glassmaskin och golfbollar. Från vårt gäng fick han en upplevelsepresent. Tandemflygning! Han såg lite chockerad ut när han läste presentkortet.

Svar på tråden Elfte omgången av Nu har jag gjort det igen!!!